RSS

Kreş güncesi ve sinek sokmuş göz?

02 Ağu

CIMG1477CIMG1480 CIMG1416 CIMG1460Fotoğraf0573

 

Kreşe devam.. ağlama yok..kahvaltı ve öğle yemeğini bazen yiyormuş bazen yemiyor. Öğretmen ve benim iletişdiğimiz “iletişim defteri” var. Benim için şimdilerde en değer verdiğim evrak bu iletişim defteri. Çok detay elbette yok..Ama kısa kısa o gün neler yaptıklarını yazıyor öğretmen. Ben de bişiler yazıyor yada soruyorum. Çok sıkmamak için kendimi tuta tuta eliyorum tabi yazacaklarımı soracaklarımı 🙂 Yeme konusunda zamanla alışacağını, arkadaşlarından da görerek özeneceğini düşünüyorum daha doğrusu diliyorum. Tabi ki evde fotoğrafta olduğu gibi kafasına göre takılıyor yeme konusunda kreş ise farklı..ortam insanlar yiyecekler…hepsi farklı.. bi ara yiyecek göndersem mi diye düşündüm yani mesela fıstıklı helva seviyor yada ince dilim kaşar karper falan…ama sonra alışmasını istemem veya ordaki çocukların canı çekebilir.. hem kahvaltı kreşin bir parçası…zaten kreşdeki Güer Hanım da benimle aynı fikirdeydi.. Bekleyelim bakalım.. Kreşte kahvaltı tabağı süt beyaz ekmek ve yanında hergün değişin omlet/krep/menemen/gözleme gibi seçenekler varmış. Kahvaltı tabağını sordum. Peynir,mevsime göre domates salataık , zeytin, reçel bal kışın da tahin pekmez oluyormuş.. Bizim ki küçük ya teklif etmeleri enazından ısrar etmeden bir iki kez denemeleri gerek  😦 umarım bunu yapıyorlardır.. Israrcı sıkıcı bir anne olmamak bıktırmamak için bu konuyu biraz bıraktım ben de..onlara güvenmeliyim..

Yanii…Yarım gün iyi gidiyor şimdilik şükür.

Kreşte Zürafa partisinde taktırmadığı şapkayı istedim kreşten hatıra.. Bıdık evde taktı 🙂

Dün sabah gözü şiş uyandı. Bu sabah ki hali resimde..uyurken çektim..dün daha da şişmiş. Miş diyorum çünkü gece farketmedim ben sabahta uyuyor diye öyle bi sessiz kaçtım ki odadan hiç görmedim o gözünü. Meğer bir gözü şişmiş 😦 babası aradı da söyledi.. siznek falan sokmuştur diye düşündük. Doktoru biraz bekleyin geçmezse yada sulanır kızarır vs olursa getirin dedi. Dünden beri azaldığı için bugün d ebekleyelim diyoruz ama akşam yada yarın götürürüz belki. Kaşınma, akıntı vs yok şükür. Akşam odada bir sivri öldürdük iğrenç kan çıktı belki de o yedi oğlumu 😦 Bloglardan okuduğum limon karanfil şeysini yapıcam bugün.

 

 
1 Yorum

Yazan: 02 Ağustos 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

One response to “Kreş güncesi ve sinek sokmuş göz?

  1. Sinem

    06 Ağustos 2013 at 12:24

    Ah kıyamam ben kuzuma 😦 beni de hep gözden yerler bu namussuzlar.
    Alışacaktır kreş mamalarına, bu defter olayını sevdim, çok hoş bir uygulama…

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

