RSS

Bugünlerde…

25 Haz

Uzun zamandır yazamadım..yazmak istemedim.. Gezi olayları…Hayat…Yorgunluk… vs vs vs…
Blogumu bir nevi anı defteri gibi gördüğüm için kısa kısa bazı kareleri buraya koymak ihtiyacı hissediyorum.

CIMG0600 Kubilay karpuzu çok seviyor. Acaba zararı olur mu bilemiyorum ama bugün bir yazıda kaşıntı yapabileceğini okudum. Hafif isilik gibi kaşınıyor ama sıcaktan mı karpuzdan mı bilemedim. Belki de bikaç gün vermemek lazım. Ayrıca muz da çok seviyor. Dün kakasını yaparken zorlandı. Hafif kan gibi bişi gördüm kakasında. Şükür kabızlık sorunumuz yok her gün kakasını yapıyor. İştahı da iyi. Yine de doktoruna danışıcam tabi. Ama muzu da birkaç gün vermeyelim diyoruz.

CIMG0739 CIMG0755 CIMG0761 CIMG0782 CIMG0796 CIMG0797 CIMG0821

Geçen cumartesi Nezahat Gökyiğit Botanik parkına gittik. Orda kendine arkadaşlar buldu 🙂 Çok mutluydu biz de mutluyduk…

Bu ara ya köpek dişleri çıkmak üzere ondan 🙂 ya da ruh çılgınlığından ısırmaları var. İşte babayı sıkıştırma anı 🙂 ve babanın ölü taklidi yaparak kendini koruma çabası 🙂

Oğlum dokunarak sevmeyi, arkadaşlığı çok seviyor. İşte dünya tatlısı iki ablasıyla fotoğrafı. Arkadaşlarımın kızları. Biri Selin Biri Nil. Neşeyle büyüsünler inşallah.

CIMG0866 CIMG0679

Akşam iş çıkışı bazen anneannesiyle beni yollarda karşılıyorlar bazen de parkta buluşuyoruz. Sarılıyoruz sımsıkı..

DSC08614

 
2 Yorum

Yazan: 25 Haziran 2013 in gezdimler, şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

2 responses to “Bugünlerde…

  1. Hayat ve Kurabiyesi

    25 Haziran 2013 at 12:12

    Meraktaydım çok iyi oldu ses vermen..
    Anlık durumları bildirme yerine senin gibi not tutarak ilerliyorum bloğumda.. Ondan bundan şundan tadında oluyor seviyorum.
    Nehir’de de isilik tarzı kaşıntılar var. Özellikle kol dirsek içleri ile göğüs kısımları.. bizimkide karpuzu çok seviyor hergün düzenli karpuz vermiyoruz ama isiliklerimiz var.. Ayrıca aynı sizdeki gibi büyük tuvaletinde zorlanma yaşıyoruz .. Hergün wc ye çıkıyor ama ıkına sıkıla 🙂 Sanırım yatarken yedirdiğim muhallebilerden oluyor.

    Beğen

     
  2. Sinem

    27 Haziran 2013 at 10:44

    Sıcakların bastırmasıyla hepimizde bir yorgunluk hali var tatlım yaa..Çocuklar için de sıcaklar zor. Ama çok tatlı görünüyorsunuz! Ben de sizi yirim!

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

