RSS

Kubilay’ dan babasına

16 Haz

baba CIMG0225 CIMG6510 CIMG8412

Seni çok seviyorum baba…

Söyleyemiyorum belki ama sen anlıyorsun, görüyorsun, hissediyorsun… nasıl mı?

*Gözüm hep sende … ne yaparsam sana bakıp bana bakıp bakmadığına bakıyorum.. bana bakınca hemen sırıtıyorum

*Sabahları “puuff” diyip senin traş olmana kucağında eşlik ediyorum çok eğleniyoruz

*Üstüne çıkıyorum zıplıyorum gülücükler atıyorum

*Bazı sabahlar kahvaltımı hazırlıyorsun güle oynaya kahvaltı ediyorum

*Kikir kikir top oynuyoruz salonun ortasında..ben sana ” att att” diyorum çok eğleniyorum

*Annemden çok seni öpüyorum

*ilk sözcüklerimden biri baba idi

*sakallarını okşamayı, yüzünü saçlarını sevmeyi seviyorum………

seni çok seviyorum Baba

Babalar Günün Kutlu Olsun… Kubilayın….

 

 
3 Yorum

Yazan: 16 Haziran 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

3 responses to “Kubilay’ dan babasına

  1. Esra

    16 Haziran 2013 at 10:13

    Çok sevgi dolu bir mesaj olmuş 🙂
    Tüm babaların “Babalar Günü” kutlu&mutlu olsun 🙂

    Beğen

     
  2. Sinem

    17 Haziran 2013 at 12:25

    Harika! Harika!

    Beğen

     
  3. GORGONAT

    20 Haziran 2013 at 14:47

    Canlarım Çook onurlandım.sizleri çook seviyorum.

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
