RSS

hastalıklar defol…

27 May

CIMG0467 CIMG0493

* Tatlı şeyin bugünlerde kusma rahatsızlığı var. Geceleri özellikle… ateş yok.ishal yok..başka bişi yok…Bu gece kusmadı şükür. Umarım geçer gider artık bu üzücü durum. Cuma 4-5 saat hastahanedeydik. İdrar tahlili istediler. Sonuç sadece sıvı kaybı, enfeksiyon yok. İştahsızlığı var ama bunu dişe bağlıyoruz çünkü diş çıkarıyor azı sanırım. Geniz akıntısı varmış o da yapabilirmiş.. reflüde olabilirmiş… izlemedeyiz yani. Serum fizyolojik verdiler.. Yatağının baş kısmını yükselttim altına bişiler koyup. Emzirirkende ( emerek uykuya geçiyoruz akşamları ) dik emzirmeye çalışıyorum. Ben ve annem de rahatsızlandık benim ki hatta hala biraz devam etmekte.. Bu yüzden doktor suyunuzu mu değiştirdiniz ne yediniz diye sorguladı ama bişeye emin olamadık. Umarım geçer gider bu sıkıcı durum. Oğlum kusmasın iyi olsun da…. Hem hava değişikliği hem anneanneyi mutlu etme hem de arkadaşımızı misafir etmek için Karamürsel’ e gittik Cuma akşamından.. Hepimize iyi geldi. Oğlumu risk alıp denize saldık..Tabiki girmedi:) ama ayaklarını soktu, kumla oynadı, gezindi..Ben dayanamadım girdim..

** Halsizim. ne çalışasım ne konuşasım var.. Midem ve bağırsaklarımda bi sıkıntı var. Bol su içiyorum. Hafif şeyler yiyorum..

* Sabah ben çıkarken oğul uyuyordu.. Öpemedim…. çok özledim…  

 
6 Yorum

Yazan: 27 Mayıs 2013 in şundan bundan

 

Etiketler:

6 responses to “hastalıklar defol…

  1. Gorgonat

    27 Mayıs 2013 at 15:04

    YERİM BEN ONU .O İYİ OLSUN DA BİZ UYKUSUZ OLALIM…

    Beğen

     
  2. Hayat ve Kurabiyesi

    27 Mayıs 2013 at 15:15

    Canım çok geçmiş olsun hepinize.. şu sıralar her evde bir hastalık muhakkak var ben 1.5-2 aydır öksürüyorum geçmedi bir türlü. Allah beterinden korusun özellikle yavrularımızı.

    Beğen

     
  3. Esra

    27 Mayıs 2013 at 22:23

    Çoooook geçmiş olsun,
    Sağlıklı günler çabucak gelsin 🙂

    Beğen

     
  4. modadabirkadın

    28 Mayıs 2013 at 11:08

    çok geçmiş olsun… çocuk büyütürken en zor şey hastalanması, ikinci zor olan da beninki gibi yardım edecek kimse yoksa annenin hastalanması… çoook acil şifalar inşallah

    Beğen

     
  5. modadabirkadın

    28 Mayıs 2013 at 11:10

    oh , Karamürsel gezisi iyi olmuş bu arada, demek denize girdin… biraz kıskandım mı ne 😉

    Beğen

     
  6. Sinem

    28 Mayıs 2013 at 12:50

    Geçmiş olsun tatlım! Mevsim değişirken biz büyükler bile etkileniyoruz, eminim birden bastıran sıcaklar bunaltmıştır. Dilerim hemencecik eski neşesine sağlığına kavuşur.

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

