RSS

Acı anılardan ders almak

22 May

CIMG0444 CIMG0447

Çok sevdiğim kalpli takılarımdan…. Özellikle zincirimin manevi değeri büyük. Görümcem Fatoş hediye etmişti. Biri sarı renkti biri gümüş rengi. Birini sağ bileğime  birini sol bileğime takıyordum. Hamileydim. Kubilaydan önceydi. Bebeğim karnımda öldü. 9 Haftalıkdı. Kalbini dinlemiştik son kontrolde herşey yolundaydı oysa..hiçbir sıkıntım da yoktu yine kontrole gitmiştik güle oynaya Gökayımla..DANK olduk. O an dünya karardı bizim için. herşey bitti. ben bittim Gökay bitti. Hastahanedeydik çok kötüydüm, kendimde değildim. Kürtaja alacaklardı yüzük takı ne varsa çıkarttılar. İşte o hengamede sarı olan hastahanede kayboldu. Uzun zamandır takmıyordum gümüş rengi olan bu resimdekini. Kubiyi emzirirken boynunu bir yerinei acıtır diye. geçenlerde çekmecede elime geldi ve bu zincirine çok sevdiğimi ve o anları düşündüm ve taktım. Baktıkça şükretmeyi, herşeyin geçici olduğunu, sağlığın önemini anlatıyor bana.. Bağırıyor bana bileğimden  ” Aslı sen neler yaşadın ama dimdik devam ediyorsun..yukarıdaki senin hayrına birşeyler yapıyor.. herşey geçiyor…sabır ve sevgi…şükret ” Bu arada özel testler araştırma sonucu ölen bıdığımın kız olduğunu öğrenmiştik. Kızım olmasını çok istiyordum o zamanlar……kısmetten öte köy yok..demi

Bu mındık yeşil makası kendimce süsledim 🙂 İşyerimdeki makasım.. Hani şu şekilli delgeçler var ya onlardan istiyoruuumm ama pahalılar sanırım…onlardan alırsam değişik süslemeler yaparım her yere böyle..

CIMG0450

 
6 Yorum

Yazan: 22 Mayıs 2013 in Kalpler, şundan bundan

 

Etiketler:

6 responses to “Acı anılardan ders almak

  1. Noni

    22 Mayıs 2013 at 00:55

    Biz de ilk bebeğimizi 1 buçuk aylıkken kaybetmiştik, sonra Nilim geldi ve tüm üzüntülerimizi unutturdu bize, seni çok iyi anlıyorum bu yüzden… Minik prensini öpüyorum, sevgilerimle…

    Beğen

     
  2. Sinem

    22 Mayıs 2013 at 15:39

    İnsan neler yaşıyor kuzum neler geçiyor..Seni öldürmeyen gerçekten seni güçlü kılıyor. Gönül istiyor ki hiç bu sınavlardan geçmeyelim ama ruhun gelişimi için hepsi…. ama şükürler olsun ki şimdi Allah nazarlardan korusun dünya tatlısı bir oğluşun var. Allah ona ve eşinle size uzun uzun ömürler versin sağlıkla…

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    23 Mayıs 2013 at 11:08

    Allah gerçekten sınıyor insanı. Ne için sınadığını yalnız kişinin kendisi bilebilir. Böyle zamanlarda; biraz içe dönmek, düşünmek, düşündüğünü ve hissettiğini fark etmek…sonra kabul vermek, akışa, düzene ve allah’a koşulsuz teslim olmak… beklemek… hayırlı olana hayırlı olacağı zamanda sahip olacağını bilerek beklemek… güvenmek…

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    23 Mayıs 2013 at 12:47

    * Hayırlı olan hayırlı zamanda… ben böyle düşündüm hep..

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    23 Mayıs 2013 at 12:47

    * Sınavsız olmuyor işte…amin …saol 🙂

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    23 Mayıs 2013 at 12:48

    * Ben de fındığını öpüyorum.. yaşamayan da anlar ama yaşayan daha da iyi anlar… allah sağlık versin hepimize

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

