RSS

Brida …

14 May

brida

* Fotoğraf hepsiburada sitesinden alıntıdır.

Okudum… Pek sevmedim.. Hoşuma giden birkaç yeri altta.. Büyücülük, törenler vs sıktı beni.. Ruh eşini arama kısmı tabi ki ilginç ve merak uyandırıcı..

*Hayal kırıklığı, yenilgi ve umutsuzuk, Tanrı’ nın bize yol gösterme araçlarıdır.

*Çocukken, bazen gecenin bir yarısında korkuyla uyanırdı. Babası onu kucağına alır, pencerenin önüne götürür, yaşadıkları kenti gösterirdi.Gece bekçilerini,çok geçmeden süt dağıtmaya başlayacak olan sütçüyü,günlük ekmeği hazırlamaya koyulan fırıncıyı anlatırdı. Babası, Brida’nın geceye doldurduğu canavarları kovmaya,onların yerine karanlıkta nöbet tutan insanları getirmeye çalışırdı. “ Gece, sadece günün bir bölümü, hepsi bu” derdi.

*Bir gün ormanda bir ağacın altında dinlenirlerken Wicca “Herkes sağlıklı olabilsin diye, Tanrı eczanesini ormanlara ve tarlalara yerleştirdi.” dedi.

 
4 Yorum

Yazan: 14 Mayıs 2013 in kitaplık

 

Etiketler: , ,

4 responses to “Brida …

  1. Sinem

    14 Mayıs 2013 at 16:53

    Paulo Coelho en sevdiğim yazarlardandır.Bu kitabını henüz okumamıştım. Bak şimdi bir soru işareti düştü, acaba çok mu ayrıntıya sarmış ?

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    14 Mayıs 2013 at 16:56

    * Sinem çok ayrıntı falan yok..aksine hafif bence kitap… yazarı seviyorsan oku tabi.. ama ben sıkıldım çok sarmadı..ama bana veren arkadaş şaşırdı nasıl beğenmedin diye.. ben biraz tuhafım sanırım.. sağım solum belli olmuyor kitap konusunda 🙂

    Beğen

     
  3. irem

    14 Mayıs 2013 at 21:25

    ben de severim paulo coelhoyu
    iletişimi seven biri 🙂

    Beğen

     
  4. modadabirkadın

    14 Mayıs 2013 at 21:27

    hani bazen çok seveceğin tarzda bir filmi izlerken sıkılırsın ya… kitap okurken de aynı şey geçerli bence, insanın o andaki ruh haline göre beğenisi değişiklik gösteriyor. .. ben duymamıştım bu kitabı, paylaşım için tşklr 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

