RSS

En son…

08 May

 

En son……..

Okudum  / Grinin Elli Tonu ( E L James ) : Bana üniversite yıllarında okuduğum beyaz dizileri anımsattı. Tabi bu kitap daha erotik 🙂 Aşk meşk severler okuyabilir. Bazılarına fazla açık gelebilir tabi. Çok da beğenmedim ama sonunu merak ettiğimden devam ettim.

Aldım / Diedermine Yüz temizleyici ve burun bantı : Watsons dan aldım.. Bant 6,99 diğeri 9,50  idi.. Derdim siyah noktalar..Bantı denedim. üff nasıl çıktı noktalar.. haftada bir yapsam olur mu acaba.. umarım zararı olmaz..temizleyiciyi de düzenli kullanmam lazım.. hamilelikti bebekdi ona yetiş buna yetiş kendimi iyice salladım. tam bant almayı düşünürken eşim de demesin mi “siyah noktaların çok bant alsana ” iyice sinir oldum hızlandırdım alma işini..

CIMG0303

Blog keşfettim / küçük şirin mutluluklar blogu .. cıvıl cıvıl biri daha 🙂

İstifledim / Oğlum için kitaplar … itiraf ediyorum ben de okuyorum ve bayılıyorum çocuk kitaplarına..

CIMG0306

Başladım / Moby Dick kitabına. Herman Melville

Yeniledim / Yatak odası ve Kubinin odasının halısını.. Mavi halı 140, kubinin odasındaki indirim çekiyle kargo margo 65 di sanırım, arabalı halı da ikea 7,95 di sanırım.. Bu arada fotoğrafları paldır küldür çektim.. ev dağınık gördüğünüz üzere.. eskisi kadar takmıyorum artık.. huzur, sağlık olsun da ..

CIMG0312 CIMG0313 CIMG0314

Güldüm / Yalan dünyanın kamera arkası görüntüleri..

 

Etiketler: , , , , , , ,

8 responses to “En son…

  1. Sinem

    08 Mayıs 2013 at 08:15

    Çocuk kitaplarını okumaya ben de bayılıyorum hatta bu yaz acaba hepsini tekrar mı okusam diye düşünüyorum. Deniz mevsimi açılınca siyah noktalardan eser kalmaz merak etme.

    Beğen

     
  2. modadabirkadın

    08 Mayıs 2013 at 08:22

    * okudun mu grinin elli tonunu, çok merak ediyorum, ama yorumlar genelde seninkine benizyor. çok da kalın okumasam mı?
    *kubinin odasındaki halıdan yıllarca parçalanana kadar kullandı kaan. hala olsa hala severek kullanır eminim. güle güle oynasın kubi üstünde.
    *senin halına ba-yıl-dım… patchwork halılardan değil mi o? ablam da aynı renginden almış ,çok çok çok güzel. bir de rengarenk olanları var ya , onlar da çok güzel di mi? güle güle kullan canım.
    *çocuk kitapları, öyküleri çok güzel oluyor gerçekten.

    Beğen

     
  3. Deli Anne

    08 Mayıs 2013 at 09:56

    öpüyorum:)

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    08 Mayıs 2013 at 12:22

    * okumasan bişi kaybetmezsin tabi.. eğer ödünç alabileceksen bakın ama para verme derim..
    * patchwork tarzında bir halı ama patchwork değil.. kahvesi yeşili de vardı..

    Beğen

     
  5. BERRY-DEW

    08 Mayıs 2013 at 20:54

    Sayfamı ziyaret ettiğiniz için çooooook teşekkürler, yine beklerim :))) En son postuna da bayıldığımı belirtmeden geçemeyeceğim….sevgileeeeer

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    10 Mayıs 2013 at 07:09

    * siz de hoş geldiniizzz Berry-dew

    Beğen

     
  7. petek uluğ

    14 Ağustos 2013 at 16:58

    Keyifli bir blog. Ben de yeni keşfettim sizi. Görüşmek üzere…

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    14 Ağustos 2013 at 17:02

    Teşekkür ederim Petek.. Yine beklerim…

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
