RSS

Küçük aşçı ve teremyağ

03 May

CIMG9593 CIMG9748

Tavsiye Kanalı’ndan paket geleli epey oldu ama ben nihayet deneyebildim Teremyağı. Ne mi yaptım Muhlama 🙂 ( Mıhlama da denir.. karadeniz yemeği )  Aşçı yamağını resimde görüyorsunuz 🙂 Güzel mi oldum evet güzel oldu. Bebekli, yoğun ve yorgun ve benim gibi pek de yemek konusunda maharetli olmayan bir kadın ancak böyle basit şeyler pişiriyor işte… İlk defa denedim ve beğendim Teremyağı. Arkadaşım pilavda makarna da hep kullanıyormuş çok memnun. Pilavda makarnada da deniycem.

Muhlama nedir diyenler buyrun ; http://www.yemek-tarif.org/mihlama-tarifi/

 
4 Yorum

Yazan: 03 Mayıs 2013 in aldımverdim, yedim

 

Etiketler: , , , ,

4 responses to “Küçük aşçı ve teremyağ

  1. Sinem

    04 Mayıs 2013 at 14:30

    Hayda mıhlamayı da mı biliyorsun sen?! Aferin!

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    06 Mayıs 2013 at 05:28

    * İvet Sinem biliyom 🙂 pek kimse bilmiyor sen de biliorsun:)

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    06 Mayıs 2013 at 08:40

    ben bilmezdim mıhlamayı birkaç yıl öncesine kadar . Kartepeden dönüşte Bizim Ev diye küçük bir yerde yemiştim, çok da beğenmiştim tadını. Ama eşim tereyağını hiç sevmediği için yapamıyorum evde. Fakat Teremyağla nasıl oldu merak ettim doğrusu, çünkü teremyağ tereyağı gibi yoğun aromalı değil, light gibi..
    bu arada Teremyağı kampanyası kapsamında Moda Teras’taki çay saatine davet edildim, fakat gitmedim. Belki bir sonrakine.

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    06 Mayıs 2013 at 13:05

    * Ben de eşimden öğrendim zaten hiç bilmiyordum mıhlamayı..tereyağdan daha hafif oluyor biz bazen becelle falan da yapıyoruz evde tereyağ yoksa..
    kendine kahvaltıda yap ille eşin yemese de olur 🙂 keşke gitseydin etkinliğie değişiklik olurdu

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

