RSS

3 keyifli an deneyi

17 Nis

CIMG9529

* Fotoğrafı Validebağ Korusunda çektim.. Papatyayı severim..sevmeyen varmıdır ki….
3 Keyifli An deneyi yaptım kendime 🙂 En az 21 gün her gün en az 3 keyifli anını yazıyorsun. Nerden çıktı da yaptım ..işte buralardan ….
Burda okumuştum  http://blog.milliyet.com.tr/mutluluk-deneyi-yapmaya-ne-dersiniz–/Blog/?BlogNo=402217 
Bir de bu var  http://www.timurtiryaki.com/1/category/mutluluk%20deneyi/1.html
Tavsiye ediyorum … Kendinizi pozitif yönde düşündürmek için yönlendirmiş oluyorsunuz…
Ben 23 gün yaptım..
 Benim birkaç günümden buraya yazılabilecek olanlardan alıntılar 🙂
 * Kubi 21 den 6,42 ye kadar uyudu *Çaycımız adaçayı verdi hastayım diye *fikrimühimden nesfit paketi geldi
 * Tatil için rezervasyon yaptırdık *1 nisan şakası yaptım başarıyla 🙂 *bana sıkıntı yaratacak bir iş iptal oldu şükür
 *Ayakkabı dolabını temizledim *Parkta Gökay ve Kubiyle oynadık güldük *Uçurtma ve araba güneşliği aldım
 * Uzun zamandır istediğim oyun çadırını aldım indirimle * Eski blog dostumu buldum * Kuzeni geldi bizde kaldı Kubi sevindi
 
 
10 Yorum

Yazan: 17 Nisan 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

10 responses to “3 keyifli an deneyi

  1. april

    17 Nisan 2013 at 12:25

    Validebağ korusuna gitmişliğim vardır ama unutmuşum
    bende havalar düzeldiğinde oğluşumla gideceğim 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    17 Nisan 2013 at 13:17

    * Apriil havalar güzelleşsin belki beraber gideriz..

    Beğen

     
  3. A.Nilgün Aktaş

    17 Nisan 2013 at 18:13

    Teşekkürler 🙂 Sevgiler, selamlar 🙂

    Beğen

     
  4. april

    18 Nisan 2013 at 05:27

    şimdi bir defter ayarladım, her gün 3 keyifli anımı yazacağım.
    Validebağ teklifini kabul edilmiş bil 🙂

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    18 Nisan 2013 at 05:57

    * April çok sevindim defter olayına 🙂 o deftere korkularını hayallerini de yaz.. bir nevi kişisel gelişim motive defterin olsun o…benim var çok iyi oluyor yazmak..

    Beğen

     
  6. modadabirkadın

    18 Nisan 2013 at 06:13

    çok güzel fikir. en kötü gününde bile insan şükredeceği bir şeyler olduğunu fark etmeli. tşk. 🙂

    Beğen

     
  7. Tarifname-Seda

    18 Nisan 2013 at 11:40

    ben de deneyeceğim 🙂

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    18 Nisan 2013 at 11:49

    * Hoşgeldin Seda 🙂 Dene mutlaka

    Beğen

     
  9. Sinem

    18 Nisan 2013 at 15:11

    eheheheh eheheh eski blog tostu benim di mi?
    Tam benlik bu..Eskiden beri mutluluk listelerinin hastasıyım biliosun!
    kendine ii bak

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    19 Nisan 2013 at 05:12

    * Sinem evet sensin 🙂 mumcuk

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
