RSS

Hayalleri gerçekleştirmek

11 Nis

340648

İlgiyle takip ettğim iki blog arkadaşım kitap hayallerini gerçekleştirdi. Onları okuyunca gerilere gittim….. Onların heyecanını paylaşıyorum çünkü bir zamanlar ben de bu heyecanı ve mutluluğu yaşadım. Ben de yazdığım şiirleri, yazıları kitap haline getirmeye takmıştım.  Anı mahiyetinde tabi satış matış olacağından değil 🙂   merak edenler buyursun kitabım hakkında ne yazmışım neymiş … https://loveandsmile.wordpress.com/2010/11/13/kitabim-hayalim/

Kitabı çıkan arkadaşımdan biri BitutamTuz yani Banu Conker. Kitabının ismi “Ben Onu Tuz Kadar Sevdim” İlgili yazısı burda http://bitutamtuz.com/?p=3613 

Diğer arkadaşım ise BlogcuAnne .. Elif Doğan.. Kitabının ismi “Annelik Her Zaman Tozpembe Değil ” detaylar burda http://blogcuanne.com/kitap/

Hayallere ulaşmak için eyleme dökmek gerek… Kuru hayal kurur 🙂

 

Etiketler: , , ,

6 responses to “Hayalleri gerçekleştirmek

  1. blogcuanne

    11 Nisan 2013 at 13:06

    Hem yer verdiğin, hem heyecanımı paylaştığın için çok teşekkür ederim.

    Darısı tüm isteyenlerin başına 😉

    Beğen

     
  2. Sinem

    11 Nisan 2013 at 14:14

    Az önce İdefixten sipariş verdim kitabını heyecanla gelmesini bekliyorum.

    Beğen

     
  3. mavianne

    11 Nisan 2013 at 14:29

    çok çok tebrik ediyorum

    Beğen

     
  4. Sinem

    12 Nisan 2013 at 08:19

    Düş içinde düş yola çıkmış .-)

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    12 Nisan 2013 at 10:52

    * Sinem 🙂 çok sevindim… ama çok şey bekleme …tırsıyom..o kadar da ebedi birşey değil kitabım he…

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    12 Nisan 2013 at 10:53

    * Amiiiin blogcu anne 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
