RSS

Puantiye sevilmez mi

05 Nis

 

puantiye

. : . : …: :..:::.: : …. : Puantiyeyi oldum olası severim. Beni neşelendirir. Puantiyeli birşeyler istiyorum eve, kendime, Kubiye… Ponpon da puantiye gibi zaten. Ponponlu şeyleri de seviyorum…:::…::::..::

PONPONLU-PASPAS-60-CM__38982674_0

 

* Yaptığım kolajdaki bazı kareler aşağıdaki linklerden alındı…

http://www.craftheart.blogspot.com/

http://mypreciousconfessions.blogspot.com/2011/12/polka-dotted-morning-rituals.html

http://indulgy.com/post/DCGG4qy7Y1/polkadotted-storage-boxes

http://www.thisnext.com/item/345A28CF/Coincidence-Chance-Peggy-Sue

 

 

 
5 Yorum

Yazan: 05 Nisan 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

5 responses to “Puantiye sevilmez mi

  1. 3bebe1arada

    06 Nisan 2013 at 21:25

    Heeeeeyyy ben geldiiimmmm! 🙂 iadei ziyarete geldim, bi açtım, karşıma aşığı olduğum şeyler, puantiyeler çıktı! 🙂 karşılama yazısı gibi oldu ne hoş oldu he hoş oldu! Buralar çok eğlenceliye benziyor biraz karıştırmam lazım ;))

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    08 Nisan 2013 at 05:49

    * Hoşgeldin 3bebe1arada 🙂 sefa getirdin..Senin kadar olmasam da ben d efena değilimdir 🙂 😛

    Beğen

     
  3. Sinem

    08 Nisan 2013 at 09:34

    Puantiye kesinlikle çok sevilir.

    Beğen

     
  4. 3bebe1arada

    08 Nisan 2013 at 20:58

    Benim elimde malzeme çok diye iyi gibi görünüyor olabilirim ama blog işlerinde tembelim ayda bir ancak uğrayabiliyorum :)) senin buralar çok eğlenceli! 🙂

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    09 Nisan 2013 at 05:39

    * Her zaman bekleriiimmmm 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
