RSS

Balkonda sefa…

04 Nis

CIMG9251 CIMG9373

Balkon severim. Balkona tıklım tıklım eşya doldurulmasını sevmem. Balkonun ruhu var. Çiçeklemeli, süslemeli, oturmalı, yemeli, içmeli balkonda 🙂 Minicik bir balkonumuz var. Uzun zamandır sefasını yapmadığımız maalesef sadece çamaşır astığımız ve sigara içen misafirlerimizin sigara içtiği bi alan oldu sadece. Hayallerim var balkonumuzla ilgili. Hele bloglarda rengarenk balkonları görünce çıldırıyorum.

Balkonumuzun demirleri geniş aralıklı..Kubilay için o aralıklar kırılıp dağılmayan camımsı birşeyle kapandı. Şimdi sıra temizleyip hoş bir mekan yaratmada. Kubilay balkona çıkmayı çok seviyor. Ama tırmanma huyu var diye sanırım masa sandalyeden vazgeçebiliriz.. Belki minder, sini gibi şeyler yapabiliriz..Benim de hayalim balkonda karpuz yemek 🙂 Balkona arı, sinek, böcek gelmemesi için de birşeyler yapmalıyım. Önerileriniz varsa yazın lütfen.

 
13 Yorum

Yazan: 04 Nisan 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

13 responses to “Balkonda sefa…

  1. modadabirkadın

    04 Nisan 2013 at 12:06

    güzel olmuş, güle güle kullanın. saksı asacak mısın korkuluklara ?

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    04 Nisan 2013 at 12:27

    * istiyorum ama kararsızım kubi eller mi yada daraltır mı diye küçük ya balkon..

    Beğen

     
  3. Sinem

    04 Nisan 2013 at 15:44

    Çok iyi yapmışsınız fesleğen koy özellikle sinekler sevmiyor

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    05 Nisan 2013 at 05:39

    * Fesleğeni uymuştum düşünüyorum almayı saol 🙂

    Beğen

     
  5. 3bebe1arada

    06 Nisan 2013 at 21:30

    aaahhh balkon deme bana.. ben de nerde süslü bir balkon görsem eriyip bitiyorum. yeni bir eve taşınmayı planlıyoruz. o evin tam hayallerimdeki gibi bir balkonu var. ilk fırsatta orayı cam balkonla kapatıp kendime hobi odası haline getirmeyi planlıyorum. tam köşede şu hasır koltuklardan karşılıklı iki tane (ya da sallanan koltuk, karar vermedim), ortada aynı takımın sehpası, kenarda örgü zımbırtılarımın olduğu küçük bir dolap, diğer taraf sadece çiçek saksılarına ayrılmış olacak. (diye hayal ediyorum ama becerip de yaparsam ve aklıma başka yeni şeyler gelirse paylaşırım ;; )

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    08 Nisan 2013 at 05:48

    * Ben sallanan koltuk yada sandalye çoook istiyorummm… İnşallah yaparsın ve ben de bir gün oraya misafir olurum 🙂 inşallah

    Beğen

     
  7. Nesli

    08 Nisan 2013 at 07:50

    bende bir balkonseverim canım, bu arada nasıl bir malzeme ile kapattırdınız aralıkları geçen arkadaşım da aynı şeyden yakınıyordu

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    08 Nisan 2013 at 09:36

    * Malzemenin adını unuttum 😦 ama cam değil..kırılınca dağılmazmış..ben İstanbul Ümraniye de oturuyorum..ihtiyaç olursa soruları için ustanın telini verebilirim.

    Beğen

     
  9. 3bebe1arada

    08 Nisan 2013 at 13:34

    Ahh ne kadar güzel olur keşke gelebilsen keşke! Ama arada cooook mesafe var :((

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    08 Nisan 2013 at 14:14

    * Kısmet bir gün belli mi olur ..eşimle hep gap turu hayal ederiz..belki bir gün azcık da olsa görürüm seni..ya da sen bir gün ist.a gelirsin belki

    Beğen

     
  11. 3bebe1arada

    08 Nisan 2013 at 20:57

    İnşallah inşallah.. Gelirseniz mutlaka bekleriz. Bizim 3 bebeyle gezmeye gitmemiz pek uzak bir hayal gibi :))

    Beğen

     
  12. loveandsmile

    09 Nisan 2013 at 05:39

    * Kul kurar kader güler 🙂 İnşallah

    Beğen

     
  13. modadabirkadın

    12 Nisan 2013 at 08:36

    içe dönük değil de, güzevli olacak şekilde dışa dönük koyabilirsin belki. metal askılı çok sağlam saksılar var. geçen yıl thcibo da görmüştüm

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

