RSS

Gümbet Hatırası

29 Mar

CIMG9314

Yıllar önceydi.. 3 arkadaş Bodrum Gümbet’ e tatile gitmiştik. Müjgan, Seval ve ben… Çok eğlenmiştik. Hep karikatürümü yaptırmak isterdim, orada kısmet olmuştu… geçen kütüphaneyi temizlerken bu karikatürü de attım. Ben hatıraları yok ederken resimlerim.. biriktirmek, yer kaplaması yerine bunu tercih ediyorum.. Blogum da bir nevi anı deposu benim için…o yüzden hemen buraya eklemek istedim bu anıyı…Aslında bu karikatür yapılırken de fotoğraf çekilmiştik.. Onu da ekleseydim bu yazıya daha iyi olurdu 🙂

Karikatürist adam niyeyse bir göğsüme 250 gr diğerine 350 gr yazmış manyak :))

 
5 Yorum

Yazan: 29 Mart 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , ,

5 responses to “Gümbet Hatırası

  1. Gorgonat

    29 Mart 2013 at 13:12

    Terazi burcu olduğundan olmasın 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    29 Mart 2013 at 13:56

    * Olabilir 🙂

    Beğen

     
  3. Sinem

    02 Nisan 2013 at 07:29

    🙂 🙂 250 gr 350 gr süpermiş

    Beğen

     
  4. Ali Şur

    30 Eylül 2014 at 03:23

    karikatürü çizen benim adım ali şur,manyak lafı çok acımasızca olmuş,sonuçta bu espiri,ama üzdüysem özür dilemnek boynumun borcu,sevgi ve doslukla…

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    30 Eylül 2014 at 07:46

    Ali beyciğim utandım şimdi.. manyak lafını ben espriyle çılgın anlamında kullanmıştım. Hakaret algıladıysanız asıl ben özür dilerim. ben deli manyak lafını sık kullanırım.. coşku, çılgınlık anlamında sitem gibi yani.. bu arada çok şaşırdım bulmanıza 🙂 süper bi tesadüf olmuş..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

