RSS

Uyandın ve ne görüyorsun

28 Mar

Evimiz küçük. Bu yüzden olabildiğince az eşya olmasına ve boşlukları doğru değerlendirmeye çabalıyorum. O çabalarımdan biri de bu resimdeki kitaplık.. Evmanya alışveriş sitesinden almıştım bu kitaplığı. Sıkıntılı olmuştu bana gelene kadar. Geldikten sonra üyeliğimi de bozdum zaten 🙂 Neyse.. Kitaplığı yatak odamıza yatağımızın önündeki boşluğa koyduk. Tabi her sabah kitaplığı görerek uyanıyorum. Ve kitaplık uzun zamandır tıklım tıklım dağınıktı ve her gördüğümde kendime sinir oluyordum. Nihayet haftasonu düzelttim, bir sürü de şey attım. Dergi sevdalısı olmama rağmen 😦 attım dergileri de..Bir sürü cd vs. vs.. Maalesef eşimin Mali müşavirlik ders notları ve bir sürü kitapçığına elleyemedim ille duracaklarmışmış…

Kitaplarımı dizerken sevdiğim bir şey var. Kapağını sevdiklerimi tablo gibi araya koyuyorum hoşuma gidiyor. Bu sefer Clarice’i koydum 🙂
*Resime tıklarsanız daha büyük görebilirsiniz…

Peki sizin yatağınızın karşısında ne var ? Uyandığınızda ne görüyorsunuz ? Bu çok önemliymiş gün içindeki psikolojimiz için…

CIMG9316

 

Etiketler: , , , , , ,

10 responses to “Uyandın ve ne görüyorsun

  1. Esra

    28 Mart 2013 at 07:51

    Olmadıkolağanüstü Clarice’i görünce dayanamadım 🙂 Sabahları ben, uyandırma servisi görevini başarıyla yerine getiren kedimizi görüyorum ilk olarak 🙂 Sizin kütüphaneniz de hayırlı olsun, mutlu günlerde kullanın 🙂

    Beğen

     
  2. Hayat ve Kurabiyesi

    28 Mart 2013 at 07:55

    Kitaplığın çok güzel.. Bizim yatağın karşısında büyük bi düğün fotoğrafımız asılı.. Her sabah o incecik halime bakarak yataktan çıkmak çok sevindirici 😀

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    28 Mart 2013 at 07:58

    * Düğün fotoğrafım da vardı kaldırdım.. Bi ara çok istiyordum eşimle sarmaş dolaş çok pozitif olan bir fotomu koyayım büyüttürüp..ama olmadı kısmet..sonra da kitaplığa yer olmayıncaevde kubinin odası sebebiyle..bunu yaptık işte 🙂

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    28 Mart 2013 at 08:01

    * Hoşgeldiniz bloguma.. Teşekkür ederim.. Kedişle uyanmak bambaşka olsa gerek 🙂

    Beğen

     
  5. Sinem

    28 Mart 2013 at 09:24

    Çok düzenli olmuş, mumlar ve taze çiçeklerle yatak odasına daha hoş bir atmosfer katabilirsin. Bu arada bloglovinden seni takip ediyorum. Yeni yazılarını yakalamak daha kolay oluyor.

    Beğen

     
  6. Sinem

    28 Mart 2013 at 09:28

    Tatlım bu arada Esranın bloğundaki yorumunu gördüm tekrar geldim,
    Karnavalı dinle bence klasik müzik, eski Türkçe şarkılara özgü retro türk gibi farklı kanallar var, seversin…

    Beğen

     
  7. loveandsmile

    28 Mart 2013 at 10:34

    * 🙂 teşekkürler

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    28 Mart 2013 at 10:36

    * Taze çiçek çok çok severim.. ama düzenli alma olayı çok sinir.. olmuyor bir türlü..
    Mum olayı şu sıra sakat..Kubi herşeye uzanıyor herşeye elliyor herşeyi hallediyro 🙂 şimdilik mum zevki ertelendi.. eşim de biraz mum özürlü zaten..:) Bloglovin en ki 😦 ben cahilim birçok takip olayı konusunda…

    Beğen

     
  9. 3bebe1arada

    06 Nisan 2013 at 21:33

    Uyanınca beşik ve içinde bana bakarak zırlayan bir bebek görüyorum. Ondan tüm günüm zırlayan bebeler görerek geçiyo zaaaar…

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    08 Nisan 2013 at 05:47

    * Bu soru sana olmazdı zati 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
