RSS

Terapi Defteri..

28 Mar

helloTwitterda takip ettiğim ‏@terapi_defteri demiş ki ;

 kendinizi daha iyi tanımak için, sevdiğiniz KÜÇÜK şeylerin listesini yapın:en sevdiğiniz sesler, kokular,renkler,baharatlar ve kumaşlar”

 Canım yazmak istedi…kendimi 5 taneyle sınırlı tuttum…..siz de yazın ister buraya ister kendinize,,,

 Sevdiğim küçük şeyler

  • Çikolata yemek yanında maden suyu
  • Çizgi film karakterleri (Sünger Bob, Hello Kitty,Snoopy,Heidi….)
  • Her parmağıma farklı oje sürmek
  • Sinemaya gitmek
  • Patatesli yumurta

En sevdiğim sesler

  • Kubilay’ın gülmesi
  • Kuş cıvıltıları
  • Jay Jay Johanson’un sesi
  • Kubilay’ın anlamsız bıdı bıdıları
  • Komşulardan gelen sessizliğin sesi  🙂

En sevdiğim renkler

  • Yeşil
  • Mavi
  • Mor
  • Pembe
  • Kırmızı

En sevdiğim baharatlar

  • Tarçın
  • Karabiber
  • Nane
  • Susam
  • Çörek otu

En sevdiğim kokular

  • Kubilay’ın boynunun kokusu
  • Vanilya
  • Hindistan Cevizi
  • Çikolata
  • Sümbül

En sevdiğim kumaşlar

  • Dantel
  • Saten
  • Ekoseli
  • Puantiyeli
  • Kalpli olan her kumaş 🙂
 
9 Yorum

Yazan: 28 Mart 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

9 responses to “Terapi Defteri..

  1. Sinem

    29 Mart 2013 at 12:11

    Postu dün okudum yorum yazmak bugüne kaldı, bu arada ne çok ortak beğenimiz var bizim derken bioya baktım ve aslında çok eskiden beri de ben gelincikayı tanıyormuşum onu fark ettim ama ben onu güzela olarak tanıyordum 🙂 yıllar geçmiş geçmiş… Handeelibir dersem belki hatırlarsın 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    29 Mart 2013 at 12:31

    * Nasıl yaniiii ????? Hande eli biri çok aradım ben bulamadım..o sen misin ..ama sen sinem değil mi sin yani adın????? aaa şoktayım
    evet ben blogcu güzela idim sonra buaraya geçtim

    Beğen

     
  3. Sinem

    29 Mart 2013 at 14:03

    ta kendisiyim 🙂 o zamanlar kendi ismimle yazamıyordum ki 8 yıl önce bu kadar çok blog yoktu, facebook bile yoktu 🙂 uzun hikaye ama garip ki yine ilk seni takip etmeye başlamışım…

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    29 Mart 2013 at 14:09

    * İnanamıyorum ..çok ama çok sevindim..çünkü ben seni çok çok merak ettim ve çok aradım..google a değişik değişik yazmalar mı dersin bir adres buldum mail attım hep geri döndü keşke silmeseydim o mailleri sana yollardım 🙂 o zamanlar en sevdiğim blog arkadaşımdın seni çok severdim.. çok sevindim yaa dur mail yazayım artık… 🙂

    Beğen

     
  5. modadabirkadın

    04 Nisan 2013 at 12:16

    yazını bir kenara koyup , sinem’le yazışmalaınızı okudum… ne büyük tesadüf , ne güzel… arkadaşlığınız daim olsun :))))

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    04 Nisan 2013 at 12:27

    * Evet ya harika tesadüf yada tesadüf değil şans 🙂

    Beğen

     
  7. modadabirkadın

    12 Nisan 2013 at 08:37

    aman yine kaybetmeyin birbirinizi 🙂 az bulunan şeyler bunlar..

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    12 Nisan 2013 at 10:51

    * Artık Sinemi bırakmam 🙂 inşallah o da devam eder böyle güzel şeyler yazmaya..

    Beğen

     
  9. modadabirkadın

    13 Nisan 2013 at 15:15

    🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

