RSS

minik balet :)

19 Mar

Minik parmaklarının ucunda birşeylere uzanıp yetişmesi beni çıldırtıyor…çok tatlı 🙂 ve de azimli 🙂

CIMG9239

Geçenlerde bir sabah çatılarda karla karşılaştık…..Mart bu …

CIMG9243

CIMG9253 

Kubilay’ ın dişlerini fırçalamayı seven bir insan olması hayalimiz var. Bu yüzden de bizi çok diş fırçalarken görür, şimdiden 3 diş fırçası vardır ( o fırçalar tabiki her deliğe girer çıkar diş fırçalamıyor ama sürekli göz aşinalığı olsun diye etrafta bulunduruyoruz ) babasıyla her sabah diş fırçalarken beraberdirler fırçayı tutup o fırçalar babasının dişleri… Diş fırçası tutamacı aldım 🙂 gittigidiyordan.. şeker bişi 🙂 ileride umarım hoşuna gider Kubinin.. kendime de alıcam 🙂

CIMG9259

 
 

Etiketler: , , ,

9 responses to “minik balet :)

  1. Sinem

    19 Mart 2013 at 12:18

    Azmini sevsinler onun ❤ Maşallah…

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    19 Mart 2013 at 12:30

    * 🙂 saol

    Beğen

     
  3. Sinem

    19 Mart 2013 at 14:36

    Belki dövme olarak oğlunun ismini yazdırabilirsin…

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    19 Mart 2013 at 14:41

    * Cık ..isim sevmiyom… hem çok uzun 🙂 K uuuubilaaayyyyy 🙂 belki kubi olurdu 🙂
    ben kalp yada kelebek yada uğur böceği yada kuş felan istiyom yada yıldızlar

    Beğen

     
  5. modadabirkadın

    27 Mart 2013 at 07:20

    diş fırçalığı çok şekermiş, ben de alıyım çocuklara, bayıldım 🙂 maalesef benimkilere sürekli hatırlatmam gerekiyor diş fırçalamaları gerektiğini, öğretemedim maalesef :((

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    27 Mart 2013 at 07:27

    * Ben de top şeklinde var alma onu kaan a yeşil uğur böceği var onu da talya ya 🙂 hediyem olsun.. not alayım buluşunca vereyim sana

    Beğen

     
  7. modadabirkadın

    12 Nisan 2013 at 08:39

    bayıldılar , sağol 🙂
    ama kaan talya’ya hangisini verdi bil bakalım ; top şeklinde olanı 🙂

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    12 Nisan 2013 at 10:49

    * aaa top olanı mı :))

    Beğen

     
  9. modadabirkadın

    13 Nisan 2013 at 15:16

    yaaaa şaşırdın di mi, ben çok şaşırdım da

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
