RSS

Karıştırıcı :)

15 Mar

CIMG9224

Bu fotoğrafı dün sabah işe gitmek üzere evden çıkarken çektim.. Oğlum işe gidiyorum diye kendimi parçalıyorum o öpücük attı el salladı ve görevine devam etti. Ben işe gidiyorum Kubilay da iş başında 🙂 Çok çalışkandır benim oğlum erkenden görevinin başına geçer…. Onun işi karıştırmak, atmak, mıncıklamak, dökmek, dağıtmak, boşaltmak, doldurmak, lekelemek 🙂 

Çok işi var çok …. ortalığı dağıtmak kolay mı…zor şekerim çok zor…

Bebek olmak çok zooorrr 🙂

 
4 Yorum

Yazan: 15 Mart 2013 in şundan bundan

 

Etiketler:

4 responses to “Karıştırıcı :)

  1. Sinem

    15 Mart 2013 at 09:48

    🙂 gülümseten çok tatlı bir kare olmuş!

    Beğen

     
  2. KEMAL TÜRKER ULUTAŞ (@drkemal1982)

    19 Mart 2013 at 10:21

    bebek ve anne harika iki varlık:))

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    27 Mart 2013 at 07:25

    çok tatlıııııııııı , ayyyyyyyy , yiycem ya tutmayın…paylaşıyım mı bu fotoyu?

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    27 Mart 2013 at 07:26

    * Paylaş tabi 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
