RSS

iste iste bitmez

04 Mar

sabahlık

*Eskiden ne güzel fotoğraf çekerdik… 36 lık… heyecanla beklerdim tab edilmesini. Çirkin çıkan da güzel çıkan da eşit muamele görürdü. Sonra birkaç gün sık sık bakılırdı fotoğraflara ve albüme koyulurdu özenle…. Şimdi ise……………seçmek lazım, döktürecek uygun yer bulmak lazım, plan yapmak lazım, vs vs….. Birik birik bir sürü fotoğraf birikti. Bazen dönesim geliyor eski tip makinalara. Bir düzene oturtmalıyım bunu. Seçtim fotoğraflar bugünlerde kesin halledicem bunu.

*Saçlarım hızlı uzardı…ama doğumdan sonra eskisi gibi değil sanki. Uzasınlar istiyorum. Ama önlerinde de kat kalmadı ve güzel durmuyor. Arkalara dokunmadan önlere bir şeyler yapmak lazım. Kat, kahkül vs.

*Ne zamandır polar gibi sabahlıklardan istiyordum ama birkaç yerde rastladım 50 liraydı fazla geldi açıkçası alamadım. Geçenlerde Bim de dolanırken pembiş  sabahlığı gördüm 19,90 dı..aldım valla yaaaaaaaa sonunda.. çook sıcak tutuyor 🙂 oğlum da desenini yumuşaklığını sevdi altına girip saklanmaca oynuyoruz 🙂 resimdeki elindeki sabahlığım..

*Ah para olsaaa…. Koltukları değiştirmek istiyorum, perdeleri de… beyaz yuvarlak yemek masası istiyoruuuummm… Salon halısını hallettik bir de diğer halıları halletsem offf.. Yapmak istediğim çok şey var ama para ve zaman yok 🙂

*Minik bir balkonumuz var. Araları açık demirli. Yani çocuğa göre tehlikeli. O demir aralarını kapatmamız gerekiyor. Usta 220 lira dedi vıyyyyy ! Ahan da masraf.. ama güvenimiz ve güzelliği için lazım yani. Balkonu kapatınca iyice temizleyip minik masa sandalye alıp güzelleştirmek istiyorum. Balkonda kahvaltı etmek, karpuz peynri yemek istiyorum. Kubiyle yere oturup balkonda oynamak istiyorum.yaaa ama aklıma ne geldi. Arılar !!!. Arı gelmesin diye naapmalıyım? Bilen var mı? Çok korkarım.

*Kubiye yer yatağı yapsam mı diye düşünüyorum ara ara…….. Anne sütünü bırakınca nasıl uyutucam ben offff düşündükçe daralıyorum. Daha var neyse düşünmeyeyim.

*Sümbül istiyorum masama, çevreme…

*Blog yazmak anı biriktirmek…Paylaşmak…Oyalanmak…İç dökmek,dertleşmek gibi..Pek takip edenim yok. Kıt yorumdan ve maille takip sistemindeki sayıdan anlıyorum( hani sağ süt köşede diyor ya takip etmek istiyorsanız mail adresi girin işte o )  bunu zaten. Bazen takıyorum buna bazense ne veriyorsun ki ne bekliyorsun diyorum :))

*İşyerinde günde iki kere süt sağıyorum. Artık bunu bire indirmeye çalışacağım. Çok sıkıldım. Ama biraz zor oluyor. Bakalım gün geçtikçe düzelir sanırım.

*İki kitap var.. Biri Feng shui ile ilgili..biri yine psikoloji ile ilgili..bakalım birine başlıycam.. ama öncesinde kaç haftadır eve alınan penguen ve uykusuz dergileri var. Eşim ohhh her hafta güzel güzel okuyor bense ha okurum ha okurum diye diye haftaları ettim. Bakmadan atarsam kendime gıcık olurum aklım kalır.

 

 
8 Yorum

Yazan: 04 Mart 2013 in şundan bundan

 

8 responses to “iste iste bitmez

  1. Sinem

    05 Mart 2013 at 09:54

    Bir takipçi vay buyda meyak etme çen 🙂 hımm arılar için kesin bir bitki duymadım ama çiçekli bitkilerden kaçınmak lazım…

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    05 Mart 2013 at 12:03

    * 🙂 sevindim

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    05 Mart 2013 at 12:56

    ben seviyorum senin bloğunu okumayı(arkadaşım olduğun için olabilir mi 😉 )
    herkes gibi değilsin; kendini saklamıyorsun, kendini olmak istediğin ya da göstermek istediğin gibi yazmıyorsun, çok sahici, çok içtensin… iş arkadaşların neden okumuyor bilmiyorum. yan masada çalışan kadının aklında neler var merak etmiyorlar herhalde, ya da bilmiyorlar..
    sen yazmaya, paylaşmaya devam et.. beni ayakta tuttu bu paylaşımların, hatta ufkumu açtı… nolur devam et..

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    05 Mart 2013 at 13:04

    * 🙂 iyi ki varsın…

    Beğen

     
  5. Hayat ve Kurabiyesi

    06 Mart 2013 at 11:35

    bir takipçinde işe geldiği hergün aralıksız seni ziyaret ediyor.. yaptıklarını yapacaklarını takdir ediyor. içten samimi hallerini görmekten okumaktan zevk alıyor.. İnş. en kısa zamanda yeterli nakit ve zamanın olur her isteğini yerine getirirsin.. böyle bir listede ben yapsam a4’lere sığmayacak o vakittir ki korkuyorum 🙂

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    06 Mart 2013 at 12:16

    * Teşekkür ederim, sevindim..
    Sen yine de liste yap yaz rahatla ve hayal kur.. üzerini çizmek zevkli oluyor 🙂

    Beğen

     
  7. Hayat ve Kurabiyesi

    07 Mart 2013 at 15:03

    yapıcam hatta ilk sıraya basılmayı bekleyen fotoğrafları koyucam 🙂

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    08 Mart 2013 at 06:35

    * yap yapa yapppppp 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

