RSS

İkea peçetelik

14 Oca

CIMG8760İkea’ yı severim. Aile kartım da var. Geçenlerde mail geldi. İkeaya gelin size hediyemiz var diye. Bu güzel peçetelik hediye edildi. Sevindim çünkü bu peçeteliği iki kez almakla almamak arasında kaldığım olmuştu. Ama her zaman ki gibi isteğim bana geldi 🙂 şanslıyımdır ben zaten çok çok …

Peçetelik olarak kullanmak istemiyordum bu güzel şeyi.. Birkaç denemeden sonra kararım en altta 🙂 Denemelerim de sırayla… Başucuma kitaplık mı yapsam,, Resimlik notluk mu yapsam (magnetle)… yok yok en güzeli oğlumun odasına kitaplık oldu…… güzel oldu di mi ?

CIMG8762

CIMG8766

 

CIMG8769

 

Etiketler: , , ,

4 responses to “İkea peçetelik

  1. Sinem

    01 Mart 2013 at 09:45

    Bu peçeteliği gördüğümde ben de bayılmıştım. 🙂 İçine pembe ya da kırmızı renkli peçete koyduğumuzda harika duruyor.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    01 Mart 2013 at 11:53

    * Şİmdilik peçete koymadım ama denerim 🙂 hoşgeldin blogumaaaa

    Beğen

     
  3. Fragman

    15 Eylül 2013 at 11:23

    Evet renkli peçetelerle güzel bir görüntü oluşuyor 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

