RSS

Karışık :)

11 Oca

* Kardeşime kalaydeskop aldım hediye…O da onu kullanarak oğlumun fotoğrafını çekmiş 🙂 İlginç ve hoş …

CIMG8674

* Kar yağdı, eridi… Maalesef oğlumu çıkaramadık oyun oynamaya.. Haftasonu yağsaydı olurdu da hafta içi eve akşam gidince olmadı bir türlü.. Ama eve kar götürdüm tabağa koydum eleldi suratını ekşitti ve hoşlanmadı 🙂 soğuk geldi tabi 🙂 yoksa normalde tabakta birşey gördümü elini sokar vıcık vıcık parmaklarıyla oynar 🙂

* Mama sandalyesinde kemer bağlamıyoruz. Yanlış yapıyoruz biliyorum tabi orası ayrı. Hep yanındayız asla yalnız bırakmıyoruz. Yerinde duramıyro bıdık..

CIMG8731

Oğlumla Yeşil sıpamız Bonbon’ un üstündeyiz…Zıp zıp da zıp zıp 🙂

CIMG8753

 

94672_2

* İşyerinde süt sağarken diğer elim boş durmaz, ya yazarım ya okurum. En son keyifle “Çivi çiviyi söker” adlı

kitabı okudum. Muazzez İlmiye Çığ’ ın yaşamıyla ilgili söyleşi kitabı. Ne derin ne dopdolu bir kadın. Hayran

kaldım. Zaten önceden “Ludingirra” mı neydi o kitabını okumuştum ve çok hoşuma gitmişti. Yaş almak mühim

değil, yaşını yıllarını dopdolu geçirmek, üretken olmak, sevgi dolu olmak en güzeli… Kendisini tanımak

isterdim.. Acaba nerde oturuyor, ziyaret etmek isterdim… Eşim de okudu kitabı o da çok keyif aldı. Kitabın

sonunda o günlere dair eski fotoğraflar var. Okuyup o fotoğraflara bakmak gözünde canlandırtıyor…Eğer tarihe

meraklıysanız, yaşam hikayesi okumayı seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.

 
Yorum yapın

Yazan: 11 Ocak 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

