RSS

Hava soğuk..içim sıcak :)

14 Ara
  • ·        

    Hava buzzz.. Kar yağsa keşke…

  • ·         Kubilay çoraplarımızı karıştırmayı, dağıtmayı, elinde çoraplarla evde gezinmeyi çook seviyor DSC05454.JPG·        

    Masa altına girmeye bayılıyor. Bazen sıkışıyor mıkırdanmaya başlıyor J Çook zorda kalmadıkça hiiç ellemiyorum nasıl girdiyse çıksın çabalasın istiyorum 🙂 DSC05458

  • ·        
  • Leyla Navaro’ nun “ Gerçekten Beni Duyuyor musun? “ adlı kitabına başladım. Bence çook faydalı bir kitap. Çocukla iletişim kurma ve mutlu yuva için çok güzel yazılmış. Süt sağarken okuyabiliyorum ve altını çiziyorum okudukça.. eğer fırsat yaratabilirsem notlar yazmak isterim bitirince. Anne babalar mutlaka okumalı tavsiyemdir..

  • ·         Evde pek nete giremiyorum. Çok şükür işyerimizde net var da iş arasında fırsat olursa girebiliyorum. Bloglar, twitter iyi geliyor stres atmak için. Hem öğrenmek, hem gülmek, hem paylaşmak….güzel.

  • ·         Bu yıl da bitiyooorrr…. 2013… vay be diyorum…hızlı geliyor hayat..hızlı geçiyor… Geçen gün Real’e uğradım. Minik süs çam ağacı aldım süslemek için. Aslında alsam mı almasam mı diye düşündüm çünkü Kubilay kurcalar, koparır, bir yerine bişi yapar mı (kendisine) diye tereddüt ettim. Eskisi kırılmıştı o daha büyüktü onu atmıştım. Sonra kasada yamuk olduğunu fark edip bıraktım. Şimdi hala alsam mı almasam mı karar vermedim. Işıklı süslerle süslemek, pamuklarla süslemek beni mutlu ediyor. Belki yaparım hem oğlumun da fotoprafını çekerim anı olur.

  • ·         Kubilay hala anne baba falan demedi J çok konuşuyor ama anlaşılmıyor J anlıyor bizi, deidğimizi yapıyor genelde. Yani ortada top yokken topu getir diyoruz diğer odaya gidiyor getiriyor J yada ayakların nerde diyorum ayaklarına eğiliyor gibi….. anne baba diyince çook mutlu olucaz heyecanla bekliyoruz…

  • ·         İştahım çok… hep yiyecek düşünüyorum…. Psikolojik mi acaba …

 
Yorum yapın

Yazan: 14 Aralık 2012 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

