RSS

1 yaşında…

03 Ara

Canım oğlumuz Kubilay 28 Kasımda 1 yaşına girdi 🙂 Zaman nasıl hızlı anlamadım…Çarşamba gününe geldiği için o gün yapamadık parti .. ama ben işten izin aldım ve o gün oğlumu gezdirdim o günü onunla geçirdim. Meydan alışveriş merkezinde bir tren var ona bindirdim çok hoşuna gitti. Minik dönme dolaba bindi anneannesiyle..Akşam da muhallebisinin üzerine mum koydum atladı ateşe zor kurtardım 🙂

CIMG8444Cumartesi günü kayınvalidemde toplandık 🙂 Kuzeni evi süsledi. Babası yeşil şirin bir eşşek almış Kubime.. çok hoşuna gitti 🙂 Bir sürü hediyesi vardı.. Neşeyle geçti.

Pazar günü arkadaşlarımla evimizde kutladık.. 1 şeklinde pasta aldım. Kardeşim renkli kağıtlardan fotoğraftaki duvar süslemesini yaptı çok güzel oldu. Evim küçük ama idare ettik 🙂 Kubilay şaşkındı 🙂 yine bir sürü harika hediyeler geldi.. CIMG8486

CIMG8378

CIMG8491Oğluma papyon aldım, pantalon askısı taktım çoook tatlıydı.. Kardeşim ve eşim küçük bir slayt gösterisi hazırladılar çok güzel oldu…herşey güzeldi….CIMG8414

Oğlumun elini başına koymuş fotosuna çok güldüm… ” öfff ya hediye aç hediye aç daraldım beeeeee ” diyor sanki 🙂 🙂

İnşallah en kötü günlerimiz bunlar olsun.. Oğlumuz sağlıkla neşeyle sevgiyle büyüsün…

CIMG8523

 

 

 
10 Yorum

Yazan: 03 Aralık 2012 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

10 responses to “1 yaşında…

  1. kemalpasatatlisi.com

    03 Aralık 2012 at 13:59

    kubilay ın yeni yaşı hayırlı ve uğurlu olsun canım, inşaallah beraberce sağülık ve mutlulukla uzuuun yıllar yaşarsınız. Çok da tatlı 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    03 Aralık 2012 at 14:12

    * Teşekkürler..tatlıdır teyzesi hem de çoookkk 🙂

    Beğen

     
  3. keyfiemel

    03 Aralık 2012 at 14:59

    Mutlu yıllar Kubilay`a :))

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    04 Aralık 2012 at 07:40

    * Teşekkürlerr 🙂

    Beğen

     
  5. seviye

    06 Aralık 2012 at 15:39

    Amanın 🙂 Nice yıllara Kubilay. En kötü günleri, böyle olsun.

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    07 Aralık 2012 at 06:39

    * amiiiiiiiiinn 🙂

    Beğen

     
  7. aslı

    31 Aralık 2012 at 14:57

    Çook güzel bir doğum günü olmuş Aslıcım. Geç olsa kutlamak istedim Kubilay’ı…
    nice nice sağlıklı yaşlara inşallah:) Yoğunluktan böyle güzel şeyleri atlamaya başladım:(
    Güzel ailenle birlikte sağlıklı, mutlu, keyifli bir yıl geçirmenizi dilerim.
    Sevgilerimle:)

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    02 Ocak 2013 at 07:20

    * Teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  9. neriman

    09 Ocak 2013 at 23:55

    nice yaşlara. ben artık yazmıyorsun sanıyordum, bi yoklayayım dedim bak neler gördüm. kubilay kocaman olmuş, maşallah.

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    10 Ocak 2013 at 06:02

    * yazıyorum ..tabi eskisi gibi sık değil..ama bir düzene koyacağım inşallah 🙂 beklerim her zaman

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
