RSS

Memmmeee …

22 Kas

Emzirmekle ilgili yazmışım bir ara ama bir türlü bloga koymamışım…

Buyrun ;

 *****

Emzirmek güzel ;

Çünkü;

  • ·         Anne sütünün faydası binbir. Şükrediyorum sütüm olduğu için….
  • ·         Emerken bir yandan onu okşamak, onun elimi oramı buramı mıncıklaması, bakışları çook keyif verici.
  • ·         Emzirirken kilo vermek daha kolay.
  • ·         Ani acıkmalara en kolay ve rahat doyurma.
  • ·         Canımı acıdı, hasta mı, sakinleşmesi mi gerekiyor… meme en güzel sakinleştirici.

Emzirmek güzel değil ;

Çünkü;

  • ·         Emerken dinlenme aralarında yada bıdığın dikkati dağıldığında sütler akıyor giysilerim ıslanıyor sinir oluyorum
  • ·         Elbise çok seven ben ender elbise giyebiliyorum bebekleyken ve önü rahat açılabilecek rahat emzirecek giysiler giymek zorunda kalmak sıkıcı.
  • ·         Emerek uykuya geçiyor emzirme bitince ne halt edicem bakalım ..
  • ·         Dışarda emzirirken aman memem görünmesin stresi çok sinir. Minnacıkken eli ayağı usluyken emzirme örtüsü çok iyiydi ama artık örtü mörtü bana göre değil.
  • ·         Süt sağma makinesinden çoook sıkıldım.. kur, sağ, kaldır, yıka, kurula, yanında taşı, işyerinde telaşlı hızlı hızlı uğraş,gecenin bir saati sızlayan göğüsü boşaltmak için ses çıkarıyor diye stres ol,..vs
  • ·         Meme ısırığı feci 😦 hele de dişlerinin arasında tutup inatla bırakmayınca….oyy oyy
 
3 Yorum

Yazan: 22 Kasım 2012 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

3 responses to “Memmmeee …

  1. Karan'ın Annesi

    12 Aralık 2012 at 08:19

    Karan 1 yaşına kadar meme emdi, daha sonrasında biberonla süt içerek uyumaya devam etti, bazı geceler süt ısıtmaktan bıktığımda emzirmeye geri dönsem mi dediğim oluyordu, ama dönmedim tabi 🙂 15-16 aylıkken çok uğraştım sonunda gece sütünü de bıraktı. 😉

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    12 Aralık 2012 at 09:10

    * Benim deneyimim nasıl olacak bakalım 🙂 1,5 yaşına kadar emzirmek istiyorum sonra yavaş yavaş bırakırım diye hayal ediyorum ama bakalım Kubilay’ın planı ne 🙂

    Beğen

     
  3. neriman

    10 Ocak 2013 at 00:01

    çok tatlısın 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

