RSS

kırmızı sepetli :)

29 Eyl

Ah mındık oğlum…bu fotoğraftan beri pek değiştin pek büyüdün… şimdi 10 ay 1 günlüksün 🙂 Ve bugün ilk defa tutunmadan kendi başına 2-3 adım attın güle güle… hep gül.. güleryüzlü oğlum..

Dün ne zamandır çok istediğim şeyi yaptım.. Taksime gitmek, ..

Çekirdek aile 🙂 Taksime gittik, Kızılkayalar hamburger yedim ohhh… Midye tava da yedim.

Bıdık oğlum arabasında pek durmuyor , kemer bağlatmıyor..çok hareketli..

O uyurken yazıyorum bunları, hazırlıksız aklıma ne gelirse…aslında babasıyla dün fotoğrafını çektim Taksimdeee ama şu an yükleyemedim..birdahaki sefere artıkın.

52 kilo olmuşum sabah tartıldım.. 71 nere 52 nere…50 olursam tam eski kiloma dönmüş olucam…özel birşey yapmıyorum aksine bazen abuk subuk tıkınıyorum..düzenli yesem demek ki iğne ipliğe dönücem,,

canım hep çikolata istiyor..

sonbahar geldi yada geliyor..şemsiye almak istiyorum ama şirin bir şemsiye…gerçi hemen kırılıyorlar sinir oluyorum, e süslüleri de pahalı yazık oluyor…

İşler Güçler dizisine bayılıyorum, ama gününde izleyemiyorum. Bugün tekrarı vardı şükür izledim 🙂

Bir sürü şey yazmak, bir sürü şey yapmak istiyorum..ama hep zamanım hızlı ve yetmiyor…Uykusuzluk, yorgunluk,,,,,ama mutlu yorgunluk asla şikayet değil 🙂

Mutluyum,,

Reklamlar
 
1 Yorum

Yazan: 29 Eylül 2012 in şundan bundan

 

One response to “kırmızı sepetli :)

  1. Hayat ve Kurabiyesi

    01 Ekim 2012 at 10:07

    Maşallah Kubilaya.. Demek minik adımlar yavaştan başladı.. Benimde son zamanlar dilimde gitmek istedim tek şey Taksim.. minik kızımla hiç gidemedik Taksime.. Eşime söylüyorum haklısında kalabalık yerlerden korkuyorum terör olayları yüzünden diyor.. Böyle söylemeside beni alıkoyuyor Allah korusun.. Benim kızımda 10 gün sonra 8 aylık olacak.. emeklemeye.. ayağa kalkmaya çok hevesli 🙂 Bende çalışıyorum kızıma annem bakıyor.. Allah herkese kolaylık versin içlerinde de bize..
    Sevgiler

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

%d blogcu bunu beğendi: