RSS

hikaye bu ya,

24 Eyl

Napoli’ de yakışıklı bir genç çirkin ve kambur biri tarafından öldürülür. Bütün kent ayağa kalkar. Kamburu linç etmeye kalkarlar. Napolili hiçbir avukat kamburun savunmasını almaz. Roma’ dan olayı duyan ve kambura acıyan bir avukat kamburun savunmasını alır. Savunmayı hazırlar ve duruşmaya çıkıp konuşmaya başlar. ” Sayın başkan size Romalı bütün mahkeme başkanlarının selamını saygısını getirdim. ” Mahkeme başkanı teşekkür eder. Avukat devam eder. ” Sayın yargıçlar size Romalı bütün yargıçların selamını getirdim. ” Yargıçlar tek tek teşekkür eder. Avukat devam eder. ” Sayın savcı size Romalı bütün savcıların selamını getirdim. ” Mahkeme başkanı yerinden fırlar. ” Yeter efendim siz mahkemeyi işgale mi geldiniz yoksa müvekkilinizi savunmaya mı geldiniz? ” Avukat gülümser. ” Elbette müvekkilimi savunmaya geldim. Bana neden kızdınız? Çünkü durmadan aynı sözleri tekrarladım. Ama tekrarladığım sözler sadece selam ve saygıydı. Demek insan selam ve saygıya bile kızabiliyor. Kambur müvekkilimin öldürdüğü genç tam yirmi yıldır hergün pis kambur gel, pis kambur otur, pis kambur kalk demiştir. Durumu takdirlerinize sunuyorum.

 
2 Yorum

Yazan: 24 Eylül 2012 in şundan bundan

 

Etiketler:

2 responses to “hikaye bu ya,

  1. zeynep

    24 Eylül 2012 at 19:23

    Ne kadar dahiyane, bu ancak bir avukatın aklına gelebilir zannediyorum.. Çok güzeldi.

    Beğen

     
  2. mavianne

    25 Eylül 2012 at 12:16

    harikaymış bu hikaye
    ne çok ders var içinde

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

