RSS

başlık bulamadım

19 Nis

Uykum var..ama uyumakta zorlanıyorum…2 mayısda iş başı yapacağım…tuhafım…iş stresi olmadan yaşamak güzeldi..ve bebeğimle olmak…yorulsam da , uykusuz kalsam da yanında olmak güzeldi.. birçok anne aynı kaderde…ben de alışacağım zamanla…inşallah 😦

Kubilay çok tatlı…beraber gülüyoruz, eğleniyoruz..ona şarkılar uydurup söylüyorum.. maalesef henüz kendi kendine uyumuyor 😦 ya memede ya pışpışla kucakta yada hafif yatağını sallayınca uyuyor.. artık 7 kiloyu da geçti ve kollarım , belim zorlanıyor. Uysal bir bebek..kolay kolay ağlamıyor.. maaşallah.. şu an uyuyor.. genelde 19,30-20,30 arası akşam uykusuna yatıyor. gecede 1-2 kez en az kalkıyor. Anne sütü sınırsız 🙂 bugün ilk kez elmaya dil vurdu, sanırım hoşuna gitti. Nisan 28 de 5 ayı bitiriyor ve ek gıdaya başlarız sanırım. Henüz biberon almadım.. avent, chicco yada nuby alıcam… Annem bakacak oğluma..umarım herşey yolunda gider..

8 Nisan evlilik yıldönümümüzdü. 2006 dan bugüne….ama eşim unuttu 😦 çok şaşırdım, üzüldüm…..yapacak birşey yok….10 nisan da eşimin doğum günüydü… Bu yüzden nisan ayını severim.

Son 1 haftam kaldı neredeyse…ve ben ne yapacağımı şaşırdım…işe başlamadan yani…bebekle zor demeden birkaç arkadaşa gittim otobüslerle falan…kangruyla taşıdım fındığımı…genelde yolda uyudu..sadece bir kez mızırdadı, zar zor saklanarak emzirdim birazcık da duruldu. İşe başlayınca hayatım nasıl olacak bilemiyorum.

Anneanne,kız,torun 🙂

Şimdilik bu kadar…

 

 
3 Yorum

Yazan: 19 Nisan 2012 in şundan bundan

 

Etiketler:

3 responses to “başlık bulamadım

  1. neriman

    23 Nisan 2012 at 21:46

    Yerim ben o fındığı.. Nasıl cin cin bakıyooo.. Maşallah. Herşey güzel olacak merak etme.. Kalan günlerin keyfini çıkar. İlk birkaç gün zor olur, alışırsın.. Gecede 1-2 kez uyanıyo dersen nazara gidersin, kurban olayım kıçını kaşı 😉 Sevgiler..

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    24 Nisan 2012 at 07:16

    Neriman ; teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  3. aslı

    21 Ağustos 2012 at 19:16

    Bayıldım bu fotoğrafa Aslıcım. Hepinize maşallah:)) Kubilay artık büyümüştür iyice büyümüştür. Yeni resim isteriz ama…

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

