RSS

ondan bundan

13 Kas

Yukarıdaki çamaşır askısını 60 liraya Koçtaş’ tan aldık. Bizim çamaşır askısı balkonda rüzgarda kanatlan uç ( 2. katta oturuyoruz ama yokuş başı ve daha yüksek ) parrçalan. Nasıl bişi alsak derken bunu aldık. Büyük şeyleri asarken zorlanılıyor ama düşündüm bebek eşyaları falan kolay asılır hem daha az yer kaplıyor diye bunu aldık.

Melek figürünü çok severim. Arkadaşim Hatice bana hediye almış bu güzel heykeli. Ne şirin değil mi?

Kendi sabunluğumu kendim yaptım. Kalpli herşeyi severim:) Güzel kalpli yapışkanlarımla süsleyiverdim. İçimi açıyor 🙂

Bu güzelim kalpli pileli eteği giymek için sabırsızlanıyorum. Şimdi koca göbişimle zor 🙂 Arkadaşım Dilek’ in üstünde görmüş çıldırmıştım. O da bana sürpriz yapıp almış çooook mutlu oldum 🙂

 

 
4 Yorum

Yazan: 13 Kasım 2011 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

4 responses to “ondan bundan

  1. kristalkelebek(aslı)

    17 Kasım 2011 at 11:12

    Hayatta hep ufak detaylardan mutluluk çıkartmaya çalışırım ve çoğu kez kendimden parçalar katarım çoğu eşyama..Bu açılardan o kadar çok birbirimize benziyoruz ki adaşım:). Sabunluğun çok şirin olmuş, bütün hepsini güzel günlerde kullan..
    Sevgiler:).
    aslı

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    19 Kasım 2011 at 14:38

    KristalKelebek ; 🙂 İstanbul’ da olsan görüşürdük …

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    21 Kasım 2011 at 15:26

    1- kurutma makinesi diyorum, başka da birşey demiyorum…
    2- bana da bir melek almıştın, bayılıyorum ona..
    3- partiye geldiğimde gözümden kaçmamıştı, çok hoşuma gitmişti.
    4- etek bir harika, sen içine girinceye kadar bana versene ben giyeyim 😉

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    23 Kasım 2011 at 12:02

    Modada1kadın; Kurutma makinesi hem yer olarak hem maddi olarak şu an zor.. belki ileride..herkes öneriyor çünkü senin gibi. eteğin beli lastikli 🙂 olur valla 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

