RSS

Erdek dönüşü…

11 Ağu

Erdekle ilgili yazımı ikinci yazışım. Geçen akşam yazdım ettim bir abukluk oldu ve hepsi silindi çok sinirlendim !!
Hiç yazmayacaktım ama anı olsun diye yazmak istedim yine de…
 
* Otelimiz biraz pasaklıydı ve yemekleri orta şekerdi. Ama hesabımıza uydu. Zaten eşimle kolay memnun olan insanlarız.
* Yol umduğumdan rahat geçti. Yaklaşık 5 saat sürdü. Eşim yavaş kullanır zaten sağolsun.
* Erdek epey hareketli, gürültülü bir yer 🙂 uyumak zor oldu. Müzik sesleri, geç saatlere kadar insan sesleri…vs Ramazanın ilk haftası diye güya bu durgun haliymiş 🙂
* Etrafta sürekli yiyecek birşeyler dolanıyor. Yok mısırcı, yok lokmacı, yok midye dolmacı, yok kurabiyeci…… Kendimiz zor tuttum. Hatta bir akşam dayanamayıp 3 tane midye dolma yedim. Ama gece mide yanmasının doruklarındaydım. Zaten mide yanması sorunum vardı, o gece tavan yaptı, pişman oldum.

 

 

 

 

 

 

 

* 60 kiloyum…. 50 kilo ile hamile kaldım. Hızlı bir kilo artışı oldu. Bugünlerde frene karar verdim fakat zorlanıyorum çünkü iştahım çok açık..

 

 

 

 

 

 

 

 * Hımbılca yatıp dergi, gazete , kitap okumak zevkliydi.

 

 

.

 

 

 

 

  *Akşamları yürüyüş yaptığımızda güneşin batışı, manzara çok güzeldi.

 

 

 

 

* Kurtlu ben eşime tutturdum köyler varmış gidelim diye… Bir yerlere gittik ama nasıl bir uçurum ve korkunç yollara girdik anlatamam. Çok tırstık..zar zor geri döndük… Yolda da fotoğraf çektirmeyi ihmal etmedik 🙂
* Yolda çok sevdiğim ayçiçek tarlalarını görmek çok hoştu.

 

 

  *Yollarda kırmızı soğan, kavun, kestane şekeri, şeftali…vs satıcıları çoktu. Bir satıcının tezgahının başına astığı bu yazıyı çok sevdim. Çok da tatlı dilli bir amcaydı. Minnacık kavunlar satıyordu ve tattırdı, bal gibiydi.

 
8 Yorum

Yazan: 11 Ağustos 2011 in gezdimler

 

Etiketler: ,

8 responses to “Erdek dönüşü…

  1. modadabirkadın

    11 Ağustos 2011 at 08:46

    ohh, çok iyi yaptınız… bebeksiz başbaşa SAKİN … (buaralar evli ve çocuklu olmak bastı da)…
    buarada , şu otellerin pis olması durumu kabul edilebilir birşey değil bence. geçen haftasonu biz de çoluk çocuk 2 günlüğüne biryere gittik; otel yepyeni , herşey 2011 model, fakat temizlik yok.. nasıl oluyor bu … yani otel sahibi masa sandalyeye para harcıyor ama personele para veremiyor mu? yoksa temizlik nasıl yapılır bilinmiyor mu?… odanın tuvaletini temzilesin diye bir temizlik görevlisi çağırdık, evlere şenlik.. 3 kişi birden gelip tuvaleti yine de pis bırakıp gittiler…

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    14 Ağustos 2011 at 16:21

    Modada1kadın; temizlik konusu benim de takıntım… beklentim çok değil ama temizlik şart birşey beklentilik değil yani..

    Beğen

     
  3. evrim

    16 Ağustos 2011 at 13:16

    resimler harika, canim misir cekti gercekten.
    http://maffionista.blogspot.com/

    Beğen

     
  4. BALTALI

    17 Ağustos 2011 at 05:34

    Kavun çok tatlı idi.tadı hala damağımda…Çok güldük çok eğlendik.

    Beğen

     
  5. dokuzuncubulut

    17 Ağustos 2011 at 09:12

    Hoşgeldiniz:)) Temizlik sırf otellerde değil her yerde sorun bence de. Tatilinizin güzel geçtiğine sevindim. Kendinize iyi bakın, sevgiler:))

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    20 Ağustos 2011 at 12:44

    9.bulut; Hoşbulduk..

    Beğen

     
  7. loveandsmile

    20 Ağustos 2011 at 12:45

    Baltalı ; Seninle her yer güzel…her yer eğlenceli…..

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    28 Ağustos 2011 at 05:30

    Evrim ; Hoşgeldin 🙂 Canın çektiyse ne yap et bul ye 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

