RSS

oğlum olacakmış… :)

02 Tem

 

Bu sabah öğrendik. Oğlumuz olacakmış 🙂 Ben kız bekliyordum eşim ise oğlan. Gerçi ikisinden de yok nasılsa ikisi de kabulümüzdü. Eşim dalgasını geçti benle çin takviminde kız çıktı ama dedim diye 🙂 tüüü size çinliler beni kocama rezil ettiniz ! 😛

Bundan sonraki kız olur inşallah çünkü hem kızı hem oğlanı tatmayı isterim. Ben daha birinciyi doğurmadan ikincinin planlarını yapıyorum çok alemim 🙂 amaa kızla süslenecektim, ona incik boncuklarımı saklıycaktım. Onunla bir olup babasını deli edecektik he he 🙂 amaa şimdi iki erkek egemenliği olacak evde aborriiiiii yandıımmmm 🙂 ben bu düzenliliğim, kontrolcü yapımla nasıl başedicem uyy yandıımmm amaaan olsun kızım da olur bir gün..abisi onu çok sever, korur….. oğlum da babası gibi tatlı iyi olsun inşallah.

Ümit etmek, hayal kurmak güzel. Allah sağlık versin, evimizde huzur olsun da.

Bir oğlum olucak…ikide bir böyle demek geçiyor içimden….inanamıyorum. Tuhaf bir his…

Sağlığım iyi şükür. Kan sulandırıcı iğneye, coraspine ve vitaminlere devam. Plesantam hala yukarı çıkmamış aşağıda. Bazı yasaklara devam. Kilom 54. 50 kiloydum hamileliğin başında..Doktorum 10 kilodan az alma 12 yi de geçmesen iyi olur dedi. Yani önümde 6-8 kilo var. Zaten şişko olmaktan ödüm patlıyor. Çünkü iştahım çok. 30 temmuzda detaylı ultrasona gideceğim. Hayırlısı…

 

 
25 Yorum

Yazan: 02 Temmuz 2011 in şundan bundan

 

Etiketler:

25 responses to “oğlum olacakmış… :)

  1. MugeCerman

    02 Temmuz 2011 at 14:50

    Tebrikler, çok sevindim. Erkek çocuk annesi olmak daha eğlenceli inan 🙂 Hayırlısıyla gelsin, bir avazda doğsun, hep iyi günlerini gör, gurur duyacağın bir evlat olsun.
    Sevgi ve ışıkla kal…

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    02 Temmuz 2011 at 14:53

    MügeCerman ; 🙂 aminnnn inşallah..çok teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  3. Deli Anne

    02 Temmuz 2011 at 20:33

    Amanın hayırlı olsun arkadaşım.. ne güzel sevinçler bunlar.. Allah sağlıkla kucaklamayı nasipetsin.. sevgiler

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    03 Temmuz 2011 at 12:21

    Deli Anne ; Teşekkür ederim :)amiinnn

    Beğen

     
  5. wear a smile!

    03 Temmuz 2011 at 18:28

    kendime benzettim cinsiyet konusundaki düşüncelerini okuyunca 🙂 ben de kız istiyordum, süslenip püslenicektik beraber; ikizlerim oldu ve ikisi de oğlan! 😛
    birincinin cinsiyetini daha sükunetle karşıladım çünkü nasılsa ikincisi kızdır diye.. diğerinin de oğlan olduğunu öğrenince ciddi şok yaşamıştım! :S

    erkek çocuk annesi olmak daha mı eğlencelidir bilemem ama ikisi aynı cinsiyette olunca süper arkadaş oluyorlar, daha güzel vakit geçiriyorlar beraber.. (ikinci için sana ümit vereyim dedim, nolur nolmaz.. :)))

    sevgiler

    Beğen

     
  6. Seviye

    03 Temmuz 2011 at 20:48

    Demiştim :)) ikiz degilse, erkek diye..
    Sağlıkla, hayırla gelsin …

    Beğen

     
  7. zerrin-misss

    05 Temmuz 2011 at 14:32

    canım guzelam, tebrikler 🙂

    Kız bebeği süslemesi falan güzelde bir kadının mutlaka erkek çocuğu olmalı. Onun annesiyle yaşadığı aşkı kimse yaşayamaz. Onun baktığı gibi hayatında sana kimse bakamaz.. Mutlu olun. Sağlıklı olun guzelam..

    Beğen

     
  8. Hayat

    05 Temmuz 2011 at 14:39

    Anaaa çok sevindim 🙂 Hayırlı, uğurlu olsun canım… Allah herşeyi gönlüne göre versin. Bir oğlun birde dünyalar kokoşu kızın olsun 🙂 göbişinde çok tatlı.. Oğluşunda seninde sağlığı hep iyi gitsin.. kendine çoook iyi bak… ( Ah birde benim böyle hızlı ve sağlıklı geçse hamileliğim 🙂 )

    Beğen

     
  9. zeya

    06 Temmuz 2011 at 12:19

    ne güzel oğlan geliyor :):) kız da gelir sonra :):) hep mutluluk sürsün inşallah :):)

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    07 Temmuz 2011 at 18:31

    Zeya ; evet sonra kız istiyorum 🙂 inşallah..

    Beğen

     
  11. loveandsmile

    07 Temmuz 2011 at 18:31

    Hayat ; Teşekkürler 🙂 amiinnn.. evet kız da istiyorum sonra.. Allah sana da sağlık, rahatlık versin.

    Beğen

     
  12. loveandsmile

    07 Temmuz 2011 at 18:32

    Zerrin ; Teşekkürler 🙂 Oğlan annesi arkadaşlarım hep aynı şeyi söylüyor 🙂

    Beğen

     
  13. loveandsmile

    07 Temmuz 2011 at 18:32

    Seviye ; evet demiştin 🙂

    Beğen

     
  14. loveandsmile

    07 Temmuz 2011 at 18:35

    Wear asmile ; aboriii ikiz ve oğlanlar.. ben bir de derdim ki ikiz olssaydı bir kız bir oğlan ohh 1 kerede süper 🙂 sanki çok kolaymış gibi 🙂
    allah sağlık versin 🙂 doğru söylüyorsun iki iyi arkadaş gibi olucaklar 🙂 sevgiler 🙂

    Beğen

     
  15. acga

    11 Temmuz 2011 at 10:20

    tebrikler tebrikler allahım kolaylıkla kavuşmanı nasip etsin bebeğine oğluna 🙂 benim birinci bebeğim erkek oğlum sekiz aylıken hamile kaldım ve şu anda kızım 10 günlük iki çocuk pardon iki bebek annesi olmak çok hareketli zor ama çok güzel tek sorun severek evlenip çocuk yapıp sonra ikinci çocuğu yapıp eşinden bu kadar soğumak çok kötü umarım sizin öyle olmaz ben iki çocuk kazandım ama eşime olan sevgimi yitirdim… size tavsiyem eğerki iki çocuk düzüşünüyorsanız kesinlikle şartları ayarlamadan ikinci çocuğa karar vermeyin dediğim gibi sonuçbiraz hüsran oluyor ama yinede İYİKİ BEBEKLERİM VAR ONLAR BENİM DÜNYADAKİ CENNETİM:) Allah herkese bu duyguyu tattrsın

    Beğen

     
  16. ALIŞVERİŞ CİNİ

    12 Temmuz 2011 at 20:27

    Tebrik ederim! Süper bir duygu olmalı. Sağlıklı bir şekilde doğar ve büyür inşallah 🙂 İsim düşünmeye başlamışsınızdır 🙂

    Beğen

     
  17. dokuzuncubulut

    15 Temmuz 2011 at 07:59

    Aramıza hoşgeldin:)) iki erkek çocuğum var, hiç kızımda olsun diye düşünmedim. Tekrar tebrikler Aslı’cığım. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah, çok öptüm. Sevgiler:)
    (İki aydır İstanbul dışındayım, televizyon, radyo, internet hiçbir şey yok. Sadece minik köpeğıimiz Zorro var yanımızda. Ne kendi sitemle ilgilenebiliyorum ne de sizleri ziyaret edebilyorum.)

    Beğen

     
  18. sekerlik

    18 Temmuz 2011 at 12:48

    Bana da cin takviminde kiz cikmisti hatta eskiden beridir oglum olacagi aklimdan bile gecmezdi. Simdi kucagimda 15 gunluk tatli bir erkek bebis var 🙂
    Saglikli olsun da kiz-erkek farketmez…

    Kolay ve saglikli hamilelikler dilerim 🙂
    Bu arada erkek olunca alisveris butcesi daha kucuk oluyor :))) secenekler cok az.

    Beğen

     
  19. loveandsmile

    18 Temmuz 2011 at 16:25

    Sekerlik ; oyy maaşallah 🙂 ben de sağlıkla kucağıma alırım inşallah.. evet erkekler az süslü hatta hiç süslü 🙂

    Beğen

     
  20. loveandsmile

    18 Temmuz 2011 at 16:25

    9.bulut; hoşbulduuummm 🙂 amin inşallah.. dönünce bol bol birikimlerinizi yazarsınız 🙂

    Beğen

     
  21. loveandsmile

    18 Temmuz 2011 at 16:26

    Alışveriş Cini ; Teşekkürleeerr 🙂 eşim kafasında bir isime karar verdi..ısınmaya çalışıyorum yakında açıklarım belki 🙂

    Beğen

     
  22. loveandsmile

    18 Temmuz 2011 at 16:28

    acga ; teşekkür ederim 🙂 benim de hayalim 1 kız 1 oğlan..inşallah nasip olur.umarım sizin de aranız düzelir…

    Beğen

     
  23. minikkelebegim

    21 Temmuz 2011 at 09:25

    Canım çok sevindim senin adına allahım sağlıklı büyütmeyi nasip etSİN. Kesinlikle kız annesi olmak başka ama benim de oğlum olmadığı için nasıl olurdu diye düşünüyorum. şekerlik katılıyorum kız erkek farketmez önemli olan iyi bir anne ve iyi ebeveynler olabilmek.

    Beğen

     
  24. loveandsmile

    21 Temmuz 2011 at 17:59

    Minikkelebeğim ; amiin 🙂 sağol

    Beğen

     
  25. modadabirkadın

    31 Temmuz 2011 at 20:09

    ben bu haberi duyunca kendime çok güldüm, kız olacağından o kadar emindim ki, nedense 🙂
    kız erkek ne fark eder ki…sağlıklı olsun yeter

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

