RSS

Hamileyim desem :)

25 May

Uzun zamandır yoktum…. Gerçi pek farkında olan yoktur bunun, çünkü takip edenim fazla değil zaten 🙂 Neyse ;

Fotoğrafda gördüğünüz bir kavanoz semizotu yemeği…. İçinde bolca sevgi, dostluk ve iyi kalplilik var. Kim mi yaptı?  Canım dostum Ulya ( Modada1kadın ) .

Birkaç hafta önce telefonda konuşuyorduk. Canımın semizotu çektiğini ama alacak, yıkayacak, yapacak halim olmadığını söylemiştim. Ertesi gün semizotu benleydi. Hayatımda yediğim en değerli, en leziz semizotu yemeğiydi. Ve dedim ki kendi kendime fotoğrafını çekeceğim ve hamileliğimi bloguma yazmak kısmet olduğunda bu resmi ekleyeceğim. Çok şükür vakit geldi…..

3 aylık hamileyim:) artı 2 gün 🙂

1 kimyasal düşük … 9 haftalık bebeğimizin karnımda ölmesi ve alınması kabusu ( testlerden kız olduğu ortaya çıktı )…. ve şimdi hamileyim. Çok mutluyum, mutluyuz. Dilerim bu sefer herşey güzel olur. Sağlık ve neşeyle doğar. Anne ve babası onu çok seviyor. Hoşgelsin…..

 
41 Yorum

Yazan: 25 Mayıs 2011 in şundan bundan

 

Etiketler:

41 responses to “Hamileyim desem :)

  1. Ololi

    25 Mayıs 2011 at 18:35

    İlk yorumu yazmak bana kısmet oldu, ne güzel. Yaşadığınız sıkıntılardan sonra umarım bu kez her şey yolunda gider. 6 ay 8 gün sonra minik kelebeğinizin fotoğraflarını da paylaşman dileğiyle…

    Beğen

     
  2. Deli Anne

    25 Mayıs 2011 at 18:42

    A maşallah ve gözün aydın! İnşaallah sağlıkla kucaklamayı da nasip eder Allah.. sevgiler:)

    Beğen

     
  3. Hayat

    26 Mayıs 2011 at 09:35

    Bu çook güzel haber..Maşallahhh… Çok çok tebrik ederim sizi. Allah sağlıcakla kucağınıza almanızı nasip etsin.
    Oysaki ben hergün blogunu takip edip, nerelerdesin diye merak ediyordum.. Neyseki güzel haberlerle geldin.. Arkadaşınada senin adına bende teşekkür ediyorum. Böyle arkadaşlıkların olması beni sevindiriyor… Kendine dikkat et Allah tüm isteyenlere içinde de banada nasip etsin böyle güzel haberler vermeyi.
    Sevgiyle kal

    Beğen

     
  4. modadabirkadın

    26 Mayıs 2011 at 20:05

    love,love ,love ; sen ne yaptın? yine utandırdın beni… böyle şeyler ulu orta söylenmez, ayıp.. öyle öğrettiler bize..
    ağlamamak için saçmalıyorum galiba… bence bu yorum burada bitsin . muck…

    Beğen

     
  5. Daglar Kızı

    27 Mayıs 2011 at 05:51

    Tebrikler. Ben de uzun uğraşlar sonucu bebeklerime kavuştuğum için sizi çok iyi anlıyorum. Dopana kadar insanın içinde hep bir endişe oluyor. Ama sonra hepsi unutuluyor o minik ellere, ayaklara kavuşunca.
    Rahat, sağlıklı bir hamilelik; sağlıklı, hayırlı bir evlat dilerim size. Allah tamamına erdirsin; eline ayağına kavuştursun.

    Beğen

     
  6. Muge Cerman

    27 Mayıs 2011 at 07:25

    Harika, çok sevindim Allah tamamına erdirsin, sağlıkla geçsin hamileliğin ve bir avazda gelsin bebeğin. Haberlerini heyecanla bekliyorum.
    Sevgi ve ışıkla kal…

    Beğen

     
  7. zeya

    27 Mayıs 2011 at 08:44

    haberi aldım koşarak geldim :):):) Çook mutlu oldum. allah tamamını erdirsin herşey çok kolay ve güzel olsun inşallah :):)

    çok öpüyorum

    Beğen

     
  8. kristalkelebek(aslı)

    27 Mayıs 2011 at 09:52

    Ben tahmin etmiştim:))..O kadar sevindim ki anlatamam:). İnşallah sağlıkla, mutlulukla kavuşursunuz bebeğinize canım..
    Bu arada 2 ay sonra ben de hala oluyorum:). Bu yüzden ben de çok heyecanlıyım. Yaşasın bu sene ne çok bebek haberi aldım:)).
    Sevgiler..
    aslı

    Beğen

     
  9. blogcuanne

    27 Mayıs 2011 at 10:20

    Hadi bakayım, sağlıkla gelsin 🙂

    Beğen

     
  10. cigdem KARAL

    27 Mayıs 2011 at 10:29

    Hayırlı uğurlu olsun. Allah tamamına erdirsin.
    Hamilelik güzelşey. Böyle dostlar ise bulunmaz nimet.

    Özentianne Çiğdem

    Beğen

     
  11. tülin

    27 Mayıs 2011 at 11:14

    bende 3 aylık hamişim elıfın blogunda 3 aylık hamıleyım dıye yazında bugun guzun hıkayesıne bloguna bakasım geldı memnun oldum benım de websıtem budur
    gorusmek uzere

    http://www.pasavekardesi@blogspot.com

    Beğen

     
  12. gülşah kaplan

    27 Mayıs 2011 at 12:12

    gözünnn aydınnnnnnnnnn saglıkla kucagına alırsın inşallahhhh

    Beğen

     
  13. NESLiNAME

    27 Mayıs 2011 at 12:34

    Allah hayirlisiyla eline alip büyütmeyi nasip etsin insallah

    Beğen

     
  14. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:09

    Nesliname; çook teşekkürler 🙂 aminnnn

    Beğen

     
  15. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:10

    Gülşah Kaplan; teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  16. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:11

    Tülin; Hoşgeldin.. Allah sana da bana da sağlıklı doğrumak nasip etsin 🙂

    Beğen

     
  17. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:11

    Çİğdem; Teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  18. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:12

    Blogcuanne; inşallah 🙂

    Beğen

     
  19. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:12

    Kristalkelebek; İnşallah canım 🙂 Tatlı hala 🙂

    Beğen

     
  20. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:13

    Zeya; gelmesen darılırdım 🙂 inşallah..aminnn.muck

    Beğen

     
  21. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:13

    Müge Cerman; İnşallah..teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  22. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:14

    Dağlar kızı; teşekkürler 🙂 evet endişeler, heyecanlar, merak..karmaşık bişi..amiinnnn …

    Beğen

     
  23. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:15

    Modada1kadın; canım beniiimmmm güzellikler herzaman dile gelmeli, yazıya gelmeli 🙂 anı olucak….muck

    Beğen

     
  24. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:16

    Hayat; Teşekkürler 🙂 Aminnnn. Blogumu takip etmenize çok mutlu oldum..İnşallah hayırlısıyla en güzeliyle sana da nasip olsun…

    Beğen

     
  25. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:16

    Deli Anne; Teşekkürler 🙂 İnşallah..

    Beğen

     
  26. loveandsmile

    27 Mayıs 2011 at 15:17

    Ololi ; İnşallah yolunda gider herşey.. 🙂 çok teşekkürler

    Beğen

     
  27. aslı

    28 Mayıs 2011 at 04:42

    Dün sabah müjdesini alınca çok sevindim, ben de artık ciciannesi sayılırım:)) Allah tamamına erdirsin sağlıkla sıhhatle dünyaya gelsin inşallah.
    Tekrar tebrik ederim, sevgiler.
    (Bebeğin canı çeken birşey olursa birşey olursa, bir şekilde ileteceğiz artık:))) )

    Beğen

     
  28. şekerlik

    28 Mayıs 2011 at 17:08

    gözünaydın!!! hamile olmak çok güzel bir şey şey 🙂 en zor kısım ilk 3 aydı, onu da atlatmışşın zaten. Ben henüz 33.haftaydayım daha, devamıyla ilgili bir sey diyemeyeceğim. Keyfini sürmen ve bebeğini bir an önce kucağına alman dileğiyle!!.

    Beğen

     
  29. loveandsmile

    29 Mayıs 2011 at 15:42

    Şekerlik; Teşekkürler 🙂 İnşallah siz de ben de sağlıkla doğururuz 🙂

    Beğen

     
  30. loveandsmile

    29 Mayıs 2011 at 15:44

    9.bulut; 🙂 cicianne 🙂 çook teşekkür ederim.amiinn inşallah.. zaten iştahlıydım iyice sapıttım ama iradeli davranıyorum şükür.. en azından şimdilik 🙂

    Beğen

     
  31. acga

    30 Mayıs 2011 at 14:07

    çook sevindim benimde ilki düşüktü sonra oğlumoldu 17 aylık şimdide kızım olacak 1 ay sonra 🙂 çoook güzel bir duygu zor ama çok güzel allah sağlıklu kavuştursun

    Beğen

     
  32. BALTALI

    31 Mayıs 2011 at 05:44

    🙂 Bebeğimizi dört gözle bekliyoruz….

    Beğen

     
  33. Hayat

    31 Mayıs 2011 at 07:29

    Aminnn canım.. Sevgiler sağlıklar…

    Beğen

     
  34. Özgür Turan

    09 Haziran 2011 at 07:23

    Bir tebrik de benden sevgili Love and Smile. bebişin de sevgi dolu ve gülen bir bebek olacak kesin. Şüphen olmasın. Sağlıkla kavuşmanız dileklerimle..

    Beğen

     
  35. loveandsmile

    11 Haziran 2011 at 14:38

    Özgür Turan ; Teşekkürleeer 🙂 İnşallah güzel dileklerin gerçekleşir…

    Beğen

     
  36. loveandsmile

    11 Haziran 2011 at 14:39

    Baltalı ; Seni çooook seviyorum …..

    Beğen

     
  37. loveandsmile

    11 Haziran 2011 at 14:40

    Acga ; İnşallah benim de bir kızım bir oğlum olur 🙂 Allah sağlıkla doğum nasip etsin ..ne güzel..

    Beğen

     
  38. zerrin-misss

    13 Haziran 2011 at 10:24

    canım guzelam, mutlu geçsin hamileliğin. Herşey istediğin gibi olsun. Yüzün hep gülsün huzurlu ol. Ol ki bebişte huzurlu olsun.

    sımmsıkı kucaklıyorum seni..

    Beğen

     
  39. loveandsmile

    13 Haziran 2011 at 16:56

    Miss gibi ; Hoşgeldiiinnnnn 🙂 Tatlı bir hami,le olmaya çalışıyorum …ki bebişim de tatlı olsun deyiii 🙂

    Beğen

     
  40. noni

    03 Temmuz 2011 at 19:17

    Tebrik ediyorum bebişinizi sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum…
    Moskova’dan sevgiler…

    Beğen

     
  41. loveandsmile

    07 Temmuz 2011 at 18:33

    Noni ; teşekkürler… moskovadan haa 🙂 ..moskovaya sevgiler 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

