RSS

kibrit çöpü sevdası

16 Mar
Bir zamanlar kibrit kutusu koleksiyonum vardı. Çok hoşuma gider kibrit kutuları. Otellerden mutlaka alırım. Hele içlerindeki kibrit çöplerinin ucu renkliyse offff biterim. Kibrit kullanmam. Ama kutuları, çöplerini severim. Bir gün sıkıldım ve attım hepsini. Sadece büyük kibrit kutusuna kıyamadım, Zaten onun içine de renkli çöplerimi koydum. Onları atmam, atamam. Geçenlerde yine birkaç tane kibrit kutusu buldum sakladığım. Yine içlerini aldım ve kibrit kutusu biriktiren birine vermek üzere ayırdım. O arada da fotoğraflarını çektim.
Kibritle oynanan bir oyun vardı bilirsiniz. Hani kibriti atıyorsun dar tarafı gelirse 5 puan uzun geniş tarafı gelirse 10 puan. Hani dik durması gerekiyor 🙂 zevkli oyun hemi de masrafsız.
 
5 Yorum

Yazan: 16 Mart 2011 in oyun, şundan bundan

 

Etiketler: , ,

5 responses to “kibrit çöpü sevdası

  1. BALTALI

    16 Mart 2011 at 10:23

    KİBRİTLE OYUN OLMAZ !

    Beğen

     
  2. kristalkelebek(aslı)

    16 Mart 2011 at 16:06

    Ben de çok severim renkli başlı kibrit çöplerini:)..

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    16 Mart 2011 at 16:45

    BALTALI; delisinnnn 🙂

    Beğen

     
  4. Siu

    16 Mart 2011 at 17:23

    aAa ben de hep toplardım.. Restoranlardan clublerden otellerden:) Ama sigara da içmediğim için çooook birikmeye başladı sonra vazgeçtim :))

    Beğen

     
  5. modadabirkadin

    16 Mart 2011 at 20:28

    Bu koleksiyona benim de katkılarım olmuştu 😉
    Kibrit çöpleri fotografını çok beğendim
    Bu oyunu hiç duymamıştım

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Sade Panda

Sade yaşamak ve zengin düşünmek üzerine

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

