RSS

100 soru sorabilir misin?

08 Mar

Nette gezinirken bulduğum http://zeynepkocasinan.blogspot.com/2007/10/leonardo-da-vincinin-ayak-izinde.html linkinde okuduğumdan çok etkilenip 100 soru çalışmasını yaptım. Egzersiz Michael Gelb’ in “Leonardo Gibi Düşünmek” kitabından. Zeynep hanımın yazısında detayını okumanızı isterim.
Benim gibi yazarak sorun çözmeyi, not almayı  ve yazarak birşeyler yapmayı sevenler için ideal bir çalışma. Kısa süreçte yapılacak bir şey değil. Ayrıca da cesaret işi biraz. Ben şubat ortasında soruları yazdım. Cevapları bitirmem bugünü buldu 🙂 Tabi fark şu yazıda 10 soru seçin diyor ama bendeniz hepsini cevaplamaya başladım ve 100 ünü de bitirdim 🙂  Bana çok iyi geldi. Tabi önemli olan kendine dürüst olmak, rahatça yazmak. Olabildiğince böyle olmaya çalıştım. Sıkılırım beceremem demeyin çok faydalı bir deneyim olacaktır sizin için deneyin derim.
Etkilenmenizi istemem ama benim sorularımdan birkaç tane örnek vereyim tabi çok özel olmayanlardan 🙂 ve tabiki cevapları bende saklı …
 
3- Bebeğim olunca ne değişecek?
4- Nelerim fazla?
63- Neden korkuyorum?
65- Yaşlanınca nasıl biri olmak istiyorum? Yaşlılık hayallerim neler?
72- En sevdiğim sesler neler?
80- İnsanları nasıl daha mutlu edebilirim?
86- Araba kullanmaktan neden kaçıyorum?
88- Kimlere borçluyum?
94- Neleri erteliyorum?

 
4 Yorum

Yazan: 08 Mart 2011 in kitaplık, şundan bundan

 

Etiketler: , , , ,

4 responses to “100 soru sorabilir misin?

  1. modadabirkadin

    08 Mart 2011 at 06:18

    ben de seviyorum yazarak çalışmayı, en kısa sürede bu egzersizi de yapmak istiyorum. 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    08 Mart 2011 at 15:30

    Kesinlikle yapmalısın 🙂

    Beğen

     
  3. nerodaninciler

    08 Mart 2011 at 22:28

    love; mimledim seni:))

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    09 Mart 2011 at 15:25

    nerodan inciler ; ayyy merak etttim, geliyoruummm 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

