RSS

istiyorum

23 Şub
Kanlıca ya gitmek istiyorum.. Yoğurt yemek istiyorum. Pudralı pudrasız fark yapmaz.
  Sessiz bir ev istiyorum…denize baksın istiyorum. Komşu istemiyorum. Sessizlik de sıkar diyen varsa dilimi çıkarıyorum hiç de bile diyorum.
     Ağlamak istiyorum. Gözümde yaş namına bir şey kalmasın ve artık ağlamaya ihtiyaç duymayayım istiyorum.
        Durmak istiyorum, sakinleşmek istiyorum. Sürekli plan program yapmamak, sürekli birden fazla şeyle uğraşmamak istiyorum.
           Rahat bırakılmak, kendimi rahat bırakmak istiyorum.
             Karnımda bir can istiyorum. Canıma can katsın istiyorum. Canımdan can olup varolsun istiyorum ve mutlu bir can olsun istiyorum.
              Boşaltmak, sadeleşmek, durulmak istiyorum. Bazen herşeyimi atmak istiyorum. Pişman olmaktan korkmamak istiyorum.
                Çalışmak zorunda olmamak istiyorum. Özgür olmak istiyorum.
                  Kaçmak istiyorum. Uzaklara gitmek istiyorum. Yabancı bir yerde yabancı olmak istiyorum.
                     Sorunsuz, kabussuz rüyalar sitiyorum. Sadece neşe görmek istiyorum.
                        Çalıştığım yerde yasaksız internet istiyorum. Gün içinde rahatça bloguma birşeyler yazabilmek istiyorum.
                           İstiklal caddesinde salak salak yürümek istiyorum. Kızılkayalardan hamburger yiyip üzerine limonata içmek istiyorum.
                             Sinemaya gitmek istiyorum. Filmde kaybolmak istiyorum.
                               İlgi istiyorum. Yazdıklarımla, konuştuklarımla ilgilenilsin istiyorum. Akıl istiyorum, fikir istiyorum.
                                 Zaman istiyorum.
 
3 Yorum

Yazan: 23 Şubat 2011 in şundan bundan

 

3 responses to “istiyorum

  1. modadabirkadin

    23 Şubat 2011 at 21:31

    🙂 ben de bunları bilahare birgün yüzyüze tek tek konuşmak istiyorum,
    bir de senin üzülmemeni istiyorum.
    bu arada , dün güneşte şiddetli patlamalar olmuş, negatifliğimiz, sinirliğimimiz bu enerjiden kaynaklanıyormuş…
    – seninle oturup konuşmayı özledim zaten…allahtan mail diye birşey var…

    Beğen

     
  2. Sihem Tachouli / Yaşam Stil

    23 Şubat 2011 at 22:06

    Canım ne güzel yapmışsın, işte bu Yaşam Koçları olarak eğitim alan danışmanların verdiği ilk tavsiye, yani dilek listesi, hayatında yapmak istediklerini sana hatırlatacak güzel bir sıralama, umarım her birini yaparsın canım… 😉

    Beğen

     
  3. meral

    25 Şubat 2011 at 15:40

    insallah isteklerinin hepsini gerceklestirirsin gerceklestirmediklerinin yerine de baska mutluluklar koyarsin 🙂

    ” Karnımda bir can istiyorum. Canıma can katsın istiyorum. Canımdan can olup varolsun istiyorum ve mutlu bir can olsun istiyorum.” ah ah bende istiyorum bunu hem de nasil istiyorum yillardir istiyorum ama sadece istemekle kaliyorum 😦
    – Doğru zaman var demekki onu bekliyorum… Böyle düşünmeye çalışıyorum, yoksa ….. İnşallah sen de ben de bir gün çocuklarımız hakkında yazışırız 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

