RSS

yapcam etcem

16 Şub

İlgiyle takip ettiğim Slingomom, okuyan herkesi sobelemiş (  http://www.slingomom.com/featured/yapilacaklar-listesi-sobelendim/ )
İşte ” Yapılacaklar ” listem ;
* Pasaport alma işi için hazırlanmalı, fotoğraf vs.
* Eşimle güzel bir fotoğrafımızı ayarlamalıyım. Büyütüp yatağımın karşısına asmak istiyorum.
* Digital fotoğraf makinesi çıktı mertlik bozuldu 😛 Bastırılacak fotoğrafları ayarlayıp artık bastırmam ve albüme yerleştirmem gerek.
* Çamaşır ve bulaşık makinesinin filtrelerini, içini temizlemem gerekiyor.
* Salona ayna bakmalıyız.
* İncik boncuk kutularım, çekmecem çorbaya dönmüş, düzeltmeliyim.
* Yatağımızı değiştirmeliyiz. Eşim bel ağrısının yataktan kaynaklandığını düşünüyor.
* Rengarenk çoraplarımı giyebilmem için dümdüz siyah, sade ve uzun kollu kışlık bir elbise almalıyım.
* Oyuncaklarım için bezden kutu alıp düzenlemeliyim. Şimdiki durdukları baza altı karmançorman olmuş.
* Salonun kapısını akerdeon kapıya çevirmek istiyoruz, araştırma yapmalıyım. ( Deneyimi, bilgisi olan varsa faydalanmak isterim)
* Koltuklardan sıkıldım. Koltuk örtüsü bakınmalıyım.
* Buzdolabını iyice temizlemeliyim.
* Mini fırınımı mutfak tezgahından kaldırmak istiyorum. Ki yer açılsın da rahat rahat kavanozumu falan yerleştireyim. Mini fırınımı üzerine koyabileceğim bir dolap almalıyım.
* Daha az yemeliyim 🙂
* Yürüyüşlerimi arttırmalıyım.
* Gelincik ve ayçiçek temalı tablo almak istiyorum.
* Ayakkabılığı düzenlemeliyim.
 
Ben de okuyanı sobeliyorum. Lütfen okuyan bloguna yazsın ” YAPILACAKLAR ” listesini. Blogu olmayan da yorum olarak yazsın lütfen, yazmayan davul olsun 🙂 🙂 😛

* Fotoğrafdaki beni, Sapanca’ da eşim fotoğrafladı 🙂
 
3 Yorum

Yazan: 16 Şubat 2011 in şundan bundan

 

3 responses to “yapcam etcem

  1. Sihem Tachouli / Yaşam Stil

    16 Şubat 2011 at 21:41

    ouu bu liste çoook uzar, ben bir düşündüm de, hatta sonunu getiremem :))
    – yazmazsan davul olursun 🙂

    Beğen

     
  2. Hayat

    23 Şubat 2011 at 07:51

    Bende bir dünya fotoğraf bastırmalıyım…
    Buzdolabımı temizlemeliyim…
    Takılarım için çekmeceli dolap almalıyım…
    Camlarımı silip… perdelerimi.. tüllerimi yıkamalıyım…
    Koltuklarımı silmeliyim…
    Önümüzdeki ay evde mevlid yapmalıyım…
    Avizelerimin tozunu almalıyım…
    Off daha düşünmek istemiyorum burda kesiyorumm 🙂

    – ayyy evet ben de perdeleri yıkamalıyım…oyy iş bitmiyor 🙂

    Beğen

     
  3. Hayat

    24 Şubat 2011 at 11:10

    Orayı düzene soksan.. diğer yerler gözüne batar… Camı silsen perdeyi yıkaman gerekir.. bu liste uzar gider ya 🙂 Hem iş… hem ev… birde dışardan dersler… pffff

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

