RSS

solo test:)

01 Şub

Bu testi oynayanınız, hatırlayanınız var mı 🙂 ? Ben kardeşlerimle eskiden küçükkene, gençkene epey oynamıştım. Geçenlerde görümcem bahsetmişti. Eşim bir türlü hatırlayamamıştı. Ben de kesin almalıyım demiştim eve bir tane. Uykusuz’ da Ersin Karabulut da ( Sandık İçi ) bahsetmişti son sayıda solo testden, Onun sayfasında bu sevdiğim oyunu görmek beni mutlu etti, seviyoruz onu ailecek 🙂  Ve dün akşam bir kırtasiyede gördüm oyunu, hemen aldım. Akşam yatana kadar kaç kez oynadık. Yukarıdaki berbat ötesi sonuç eşimin artık cılkını çıkarıp hırslanmasının son noktası 🙂 🙂 26 bırakarak korkunç bir sonuç elde etti ki oyunun sonuç skalasında bile yok 🙂 en kötü sonuç zaten 9 o da “beyinsiz” oluyor. Ben en az 3 bıraktım ” kurnaz” sonra eşim de 3 bıraktı. Sonra ben 3 ü de geçicem 2 , 1 bırakıcam diye hırslandı. Al sana hırs ! 26 hırsın sonu 🙂 Oyunu pek anlatmadım ama piyonların üzerinde geçip alarak en az piyonu bırakmaya çalışıyorsun. Rastlarsanız mutlaka alın ve oynayın, oynatın. 1,5 Tl ye aldım kırtasiyeden. Çocuğuma saklamayı çok isterim…

 
1 Yorum

Yazan: 01 Şubat 2011 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , ,

One response to “solo test:)

  1. modadabirkadin

    01 Şubat 2011 at 23:08

    ben de bayılırdım SOLO TESTe… Çocukluğumdan kalan mavi ve beyaz, iki tane vardı evimizde, taa ki ben evlenene kadar. Ara ara çıkarır oynardık. Evlenince unutmuştum tabii. Sonra bir gün eşimin annesinde gördük, Kaan’a gösterdik onun da hoşuna gitti. Kaan’ın sevdiğini görünce babaannesi ona da almıştı, sonra kaybettiğimizi zannettik, bir tane de eşim aldı. Şimdilerde hangi çekmecede olduğunu bilmiyorum ama 2 tane olmalı Kaan’ın odasında. Hemen çıkarıp oynamak istedim :))
    not: Çok garip gelecek belki ama, çocukluğumda topladığım piyonları avcuma sığdırmaya çalışmaya bayılırdım. Mümkün olduğunca elimde toplar, artık sığmayıp avcumdan dökülmeye başlayınca kapağına koyardım. Böyle garip bir sevdam var solo test piyonlarına… :0
    – Umarım oynamışsındır unutmayıp 🙂 Ben de piyonları kutuya atmayı çok seviyorum 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

