RSS

2011…

01 Oca

Yeni yılda ;
Birçok şeye uzun uzun üzülmeyi bırakıyorum.
Neşemi, canlılığımı yanımdan ayırmıyorum bu sene.
Bu sene artık hamile olmak, bebek sahibi olmak istiyorum yani istiyoruz kocimle 🙂
Pamukkale’ye ve Uludağ’ a gitmeyi istiyorum bu sene inşallah… Küçüklüğümden beri çok istediğim bir şey bu.
Şikayet eden ama şikayet ettiği şey için kılını kıpırdatmayanlardan uzak durucam.
Bu sene takip ettiğim blogları, siteleri eleyeceğim, vaktimi en sevdiklerime, en fayda gördüklerime ayıracağım.
Daha çok yazacağım.
Daha çok gezeceğim.
Daha çok güleceğim.
Daha çok fotoğraf çekeceğim.
Daha çok yürüyeceğim.
Daha çok okuyacağım.
Daha çok para biriktireceğim.
Daha fazla yardımsever olacağım.
Daha çok yazmak istiyorum. Kimbilir belki ikinci kitabımı çıkarırım 🙂
Yeni yılda yeni bir araba istiyoruz. Bizim mavişimiz epey eskidi.
Salona kocaman yuvarlak bir ayna istiyorum.
Uğurböcekli, kalpli, yıldızlı, Sünger Bob’ lu, kelebekli, Snoopyli, Hello Kittyli şeyler istiyorum.
Komşularımızın daha sessiz ve saygılı olmalarını istiyorum.
Eşimle pasaport alacağız.
” Gelincik ” lerin olduğu bir tablo istiyorum.
Snoopy li parfümlerden istiyorum.
Dünya içinse,
Az trafik kazası, az hastalık ve  daha fazla vicdanlı insanlar diliyorum
Yaşasın yeni yıııııııııııııııııılllllll 🙂

 
4 Yorum

Yazan: 01 Ocak 2011 in şundan bundan

 

Etiketler:

4 responses to “2011…

  1. Eymen'im

    01 Ocak 2011 at 01:01

    Merhabalar. Tüm dileklerinizin gerçekleşeceği bir sene diliyorum size. Bugün tevafuk eseri bir dolap kitapta isminizi ve bloğunuzu gördüm inceledim. Eşinizin yakını için Allah’tan rahmet diliyorum. Yazınızı okuduktan sonra bir arkadaşımızdan bir vefat haberi daha aldık. Eşinizin de Rizeli olduğunu öğrenince içimde bir his uyandı. Aynı kişi mi acaba vefat eden gencimiz diye düşündüm. Ve soyadınızın da Yıldız olduğunu öğrendim. Hamdi Yıldız kardeşimizden bahsediyorum ben. İstanbul Kartal’da bir trafik kazası sonucu 22 yaşında hayatını kaybetti genc arkadaşımız. Allah rahmet eylesin. Belki farklı kişilerden de bahsediyor olabiliriz ama ben de bu duyguyu uyandırdığı için size yazmak ve de sormak istedim. Cevap yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere.
    – Merhaba, Evet Hamdi Yıldız 😦 Allah mekanını cennet etsin. İyi dilekleriniz için çok teşekkürler…

    Beğen

     
  2. zeya

    04 Ocak 2011 at 17:29

    Mutlu yıllar 🙂 yeni yıl kararları hep umut dolu olur. 365 koca günde inşallah tüm yazdıklarını ve daha da fazlasını gerçekleştirirsin 🙂

    Yılbaşı hüzünlü olmuş başınız sağ olsun.Allah rahmet eylesin.
    – Teşekkür ederim Zeya…

    Beğen

     
  3. dokuzuncubulut

    08 Ocak 2011 at 07:21

    Ne güzel dilekler bunlar, inşallah hepsi gerçekleşir.
    Özellikle de bebek:))
    Sevgiler.
    – Hayırlısıyla olsun bu sene artık…. 🙂

    Beğen

     
  4. kristalkelebek(aslı)

    13 Ocak 2011 at 13:11

    Bütün bu güzel dilekler ve aklına gelmeyen daha nice güzellikler umarım bu sene gerçekleşir:)..
    Sevgiler..
    aslı
    – umarım 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

