RSS

şundan bundan

11 Ara

* Bu hafta izinliydik eşimle. 2 gece Sapanca’ da Aqua Otel diye bir yerde kaldık. Sapanca sakindi. Ve maalesef bana pasaklı bakımsız geldi. Eşimin belindeki rahatsızlık sebebiyle keyfimiz orta şekerdi. Hala da öyle.

* Fıat reklamındaki mındık 2 yavruya bayılıyorum. O servis şöförüne koşup da  biz fiat alacağız artık servise gelmiyoruz demeleri, o surat ifadeleri nefis…

* Yumurta gündemi devam ediyor. Yumurtalı herşeyi severim 🙂 Patatesli yumurta, ıspanaklı yumurta, sucuklu yumurta… Dün eşimin yeğeni demesin mi ben yumurta yemeyeceğim meğer yumurtadan civciv oluyormuş 🙂 Annesi yeni anlatmış ona da dert olmuş 🙂

* Kar yağıyor. Hava soğuk. Her mevsim güzel, içinde mevsimi güzel olana… Ama Allah herkesin evini ısıtsın ve de yüreğini…

* Dün akşam yoğun trafikten kurtulmak isterken yan binanın tiyatro sahnesi olmasını fırsat bilip saate bakıverdik. Saat 20:25. Ve biliyorum ki sekiz buçukta oyun var. Eşim dedi trafikte deliriceğimize hadi girelim oyuna. Ve sanırım yağış ve trafik sebebiyle gecikenler olmuş ve rahatça bilet aldık oyuna girdik. Oyunda 40 geçe başladı 🙂 ballıyız… Oyundan daha sonra ayrıca bahsedeceğim.

* Dağ gibi ütü bana göz kırpıyor. Ben göz kaçırıyorum. Ama nereye kaddaaaaarrrrr ! pöfff

* Kış vakti sıcacık havuzda yüzmek ne kadar güzeldi. Çok büyük mükemmel evim olmasın ama kapalı havuzu olan evim olsa iyi olurdu 🙂 her gün yüzmek vücuda ne iyi gelir.

* İzinde eşim rahatsız diye biraz otel odasına kapandığımda ön yargılı baktığım Ebru Şallı’ nın programına daldım. Hoşuma gitti. Özellikle katılan doktorların verdiği bilgiler. Ev hanımı olsam sanırım düzenli izlerdim Ebruli’yi.

* Bakındığım evlilik programları içimi şişirdi. 🙂

* Yılbaşında bir otelde kalma hayali kuruyorum. Hayale vergi yok, şart yok  demi 🙂 Bir de millli piyango bileti alacağım belkim zengin olurum 🙂

* ” Av Mevsimi” ni merak ediyorum.

* Fotoğraflarını çektiğim kuklalar ne hoş değil mi? Ümraniye Meydan daki GelOyna adlı dükkandan bu fotoğraf.

 
1 Yorum

Yazan: 11 Aralık 2010 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

One response to “şundan bundan

  1. dokuzuncubulut

    15 Aralık 2010 at 10:37

    Yüzümü gülümseten yazılarını okumaktan çoook keyif alıyorum…
    Eşine çok geçmiş olsun, bir şekilde yüzmeye devam etsin, çok faydasını görür.
    Sevgiler.
    – Yğrğmek-yüzmek ikisi de bel için iyi sanırım..teşekkürler

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

