RSS

uğurBÖCEĞİM

02 Ara

Bu mındık uğur böceği çok değerli. Aslında ölü. Çünkü ben ona bilgisayar masasının üstünde rastladığımda şok oldum nerden geldi diye ve hemen fotoğraflarını çektim. Ve baktım bana mısın demiyor. Meğer ölüymüş. Bu uğur böceği bana bir işaret. Neden mi? Çok bunalmıştım, çok ağlamıştım, çok karışmıştım…Dua ettim allahıma bana bir işaret ver,  kafamdaki sorulara cevap,  içime su serpen beni şaşırtan beni rahatlatacak… Ve o anda hiç olmayacak yerde bu tatlı şeyi gördüm. Nerden geldi, nasıl geldi ve niye ölü, bilemiyorum. Ama bunu kendime işaret kabul ettim. Zaten uğur böceğini çok severim ve çok değerli bulurdun ama bundan sonra artık benim için daha önem kazandı. Ve ne ilginçtir ki birkaç gün önce de minik bir uğurböceği etiketini aynamın kenarına yapıştırmıştım. Güzel tesadüf.
Bundan uzun yıllar önce…

Çok çok çok bunaldığım ve kötü bir karar vermek üzere olduğum bir günde çirkin bir böceğin sayesinde – ki böceklerden ödüm patlar – büyük kararımın eşiğinden dönmüştüm. Bu kurtarıcı iğrenç böcik elime değmişti de ben kötü kararımı uygulama mekanımdan güvenli bir mekana düşüvermiştim ve tabi sinir patlaması ile zırlaya zırlaya vazgeçivermiştim kararımdan ve normale dönmüştüm.
Hayat ilginç… Ama tatlı. Çünkü can tatlı.

 
2 Yorum

Yazan: 02 Aralık 2010 in şundan bundan

 

2 responses to “uğurBÖCEĞİM

  1. Sütüme Sarelleme Karışma!!!

    07 Aralık 2010 at 13:47

    inanırım işaretlere ben de – son günlerde arayıştayım, belki çok da ben görmüyorum ya da yok:)
    – Kesinlikle o gözle bakınca görüyorsun….

    Beğen

     
  2. ulya

    08 Aralık 2010 at 08:06

    bu şahane paylaşımın için teşekkür ederim. :)))
    diyorlar ki , aslında allah ( ya da evren, ya da ilahi düzen , ya da büyük ruh, ya da ortak ortak bilinç , ya da herneyse) devamlı işaretler yoluyla iletişim kuruyormuş bizlerle. Biz gerçekten ihtiyaç içinde olduğumuzda gönül gözümüzü açabiliyoruz ve o zaman algııyoruz.
    Gönül gözüyle bakabilmek ve görebilmek dileğiyle,
    hep sevgide kal…
    – her zaman beraber….

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

