aldımverdim

minik aşçım

Bu şirin şeyi Eminönünden aldım. Hani peynir, kuruyemiş falan satılan bir ara var büyük durakların karşısında. İşte o aradan ilerleyince tabak, tencere, çaydanlık vesaire satılan yerden aldım. 3,5 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. Çevremde birkaç kişi sen de alsana soyuculardan kolay oluyor diyordu ama ben atraksiyonlu şirin birşey istiyordum ve buldum ve sevdim bunu:) Gerçi unutuyorum ve kullanmıyorum ama görünce gülümsüyorum sanırım benim için önemli olan da bu 🙂

“minik aşçım” için 2 yorum

  1. ben de isterem… çok şirin, benimki eskidi
    – bir daha rastlarsam almak isterim sana şeker 🙂

    Beğen

  2. çok hoş bayıldım, sadece süs sanmıştım, ama soyucu olması daha bir hoş geldi, sevgiler:))
    – Hoşgeldiniz 🙂

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)