RSS

fotoğraflar benden

17 Ağu

 

İşte benim cici süslü fotoğraf makinem. Çoğu zaman kendi çektiğim fotoğrafları göreceksiniz yazılarımda. Tabi tamamen amatörce, zevkine 🙂 Blogcu ile uğraşırken evde bilgisayarımız yoktu. Artık var şükür. Ben de bunun ara ara tadını çıkarmaya çalışıyorum. Haftaya izne ayrılıyorum ve eşimin memleketine gidiyoruz. Ama ben otomatik yazılar ekleyeceğim bloga. Yani blogu boş bırakmak  yok 🙂

♥ Kalp sembolünü çoook severim. Blogumda bol bol kalpli şeyler görebilirsiniz.

 
2 Yorum

Yazan: 17 Ağustos 2010 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

2 responses to “fotoğraflar benden

  1. mineçelik

    17 Ağustos 2010 at 19:42

    İyi tatiller canım, kalp şeklini ben de çok severim, sevgiler…

    Beğen

     
  2. ulya

    31 Ağustos 2010 at 21:30

    fondaki kalpleri anlayamadım, nerede duruyorlar ? :0

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

