blog keşfi, şundan bundan

Kendinle Yüzleş ..

CIMG3606Tatlı tatlı yazan , yeni keşfettiğim güzel blog yazarı bsevgili Havva beni mimlemiş… http://kedilievintarzi.blogspot.com.tr/2014/07/baharn-sorgusu.html

benim cevaplarım ;

1.Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?

Geçmişsiz bugün olmaz. Ama olmasaydı diyorsa mim 🙂 sanırım pek bir neşeli hatun olurdum..geçmişim beni ağırlaştırıyor çünkü. Kolay depresifleştiriyor…

2.Annen, baban senin için ne ifade ediyor?

Var olmamı ifade ediyor. Bazen endişeyi bazen sevgiyi bazen korkuyu ifade ediyor bana… Olmaktan kaçtığım bazı şeylere sık sık döndüğüm nokta…

3.İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?

İmkansızsa gönüllü olamazdım…kabul etmek herşeyin başı çünkü….

4.Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük, parlak  ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?

Şu an ben huzurlu biriyim huzursuzlukla kavgalı.. coşkulu bir denizim cesurca…

5.Kalbin daha önce hiç kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?

 Kalbim tamir edildi…. Yine neşeli yine değerliyim….şükür tamir edene… 🙂

Kimseyi mimlemiyorum… Okuyup da  ya yorumda ya blogunda cevaplamak isteyen varsa buyursun lütfen,,sevinirim..

 

 

 

“Kendinle Yüzleş ..” için 5 yorum

  1. Psikoanaliz metni gibi olmuş tatlım. Soruları hazırlayanı tebrik ederim. Sen zaten her zamanki gibi çok samimi ve naifsin.
    Öpüyorum!

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)